جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
معرفي نرم افزار رافع 7 و سطوح آن (3)
-(5 Body) 
معرفي نرم افزار رافع 7 و سطوح آن (3)
Visitor 2675
Category: دنياي فن آوري

12.گزارشات سيستم پيمانکاري سطح ويژه 2
 

1. ترازهاي آزمايشي درسطوح گروه ، کل ، معين و تفصيلي بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
2. امکان تهيه صورت حساب ريز مراکز هزينه و پروژه
3. امکان تهيه مانده حساب کلي مراکز هزينه و پروژه
4. گزارش عملکردحساب سود و زيان بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
5. گزارش ترازنامه بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
6. گزارش تراز ويژه بر اساس نحوه نمايش معين در مرکز هزينه ، معين در پروژه ، تفصيلي در مرکز هزينه ، تفصيلي در پروژه و بالعکس با امکان انتخاب محدوده
7. صورت مواد مصرفي به صورت ريز و کلي در مراکز هزينه و پروژه بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه و کالا
8. صورت ريز حقوق ، دستمزد و مزاياي ماهانه بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
9. صورت ريز حقوق ، دستمزد و مزاياي دريافتي يک پرسنل بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه

13.سيستم حقوق ودستمزد سطح ويژه 2
 

• امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل شامل: مشخصات شناسنامه اي، قرارداد و شرح وظايف ، وضعيت تاهل ، مدارک و سوابق ، نشاني ها، مزاياي حقوق ، نوع بيمه وماليات مکسوره ، تعيين بخش مربوطه ( توليد ، اداري ، فروش ) ، تعيين کد تفصيلي و ارتباط با حسابداري ، تعيين وضعيت مانده حساب اول دوره مربوط به سند افتتاحيه ، ...
• امکان ملاحظه فهرست کامل پرسنل درج شده درثبت مشخصات،سورتينگ بر اساس پارامترهاي معرفي شده
• امکان ثبت مراکز بيمه مرتبط با واحدهاي زيرمجموعه يک بنگاه اقتصادي به صورت پارامتريک
• امکان تنظيم جدول ضرائب مالياتي حقوق به صورت پارامتريک
• امکان ثبت کليه آيتم هاي مزاياي حقوق به صورت پارامتريک ( درصدي از حقوق يا مبلغ ثابت ماهيانه )
• امکان ثبت کليه آيتم هاي کسورات قانوني ، توافقي يا قراردادي حقوق و ارتباط با سرفصلهاي حسابداري
• امکان ثبت کليه آيتم هاي اضافات قانوني، توافقي يا قراردادي حقوق و ارتباط با سرفصلهاي حسابداري
• امکان ملاحظه فهرست کامل مستندات حقوق و دستمزد
• امکان ثبت کارکرد ماهانه براي يک يا چند پرسنل
• امکان ثبت عمليات پرداخت مساعده حقوق براي پرسنل
• امکان ثبت عمليات پرداخت وام براي پرسنل
• امکان تنظيم وام هاي ابتداي دوره پرسنل و ثبت آن درسند افتتاحيه
• امکان تنظيم و پرداخت وام هاي طي دوره و تعيين تعداد اقساط واولين ماه بازپرداخت وام
• امکان پرداخت مساعده و عمليات پرداخت هاي حقوق بين ماه براي يک يا چند پرسنل
• امکان تنظيم ساير کسورات و اضافات حقوق
• امکان تنظيم و پرداخت مبلغي به عنوان پاداش يا جريمه در انتهاي فيش حقوقي امکان صدور فيش حقوقي با فرمت قانوني و مصوب
• امکان ملاحظه فهرست کامل نامه ها و برگه هاي مربوط به پرداخت حقوق
• امکان انجام عمليات پرداخت حقوق از طريق تسويه نقد،چک شرکت،واريز به حساب بانکي،خرج چک اشخاص و ...
• امکان چاپ فيش هاي حقوقي

14.گزارشات حقوق و دستمزد سطح ويژه 2
 

1. امکان تهيه گزارش ماهانه صورت حقوق و مزاياي ماهانه جهت ارائه به سازمان تامين اجتماعي با قابليت انتقال به محيط EXCEL
2. صورت ريز حقوق و دستمزد و مزاياي دريافتني يک پرسنل بر اساس محدوده مرکز هزينه و پروژه
3. صورت ريز حقوق، دستمزد و مزاياي ماهانه کل پرسنل بر اساس محدوده مرکز هزينه و پروژه
4. صورت ريز حقوق، دستمزد و مزاياي يک پرسنل جهت ارائه به اداره ماليات
5. صورت حقوق پرداختني ماهانه پرسنل(کلي و به تفکيک هر پرسنل)
6. صورت وضعيت پرسنل نسبت به وام هاي پرداخت شده
7. صورت وام هاي پرداختي و وضعيت اقساط مربوطه
8. صورت کلي حقوق قابل پرداخت و پرداخت شده به پرسنل
9. صورت کارکرد ماهانه به تفکيک پرسنل
10. صورت کلي کارکرد پرسنل
11. صورت کلي اضافات حقوق
12. صورت کلي کسورات حقوق
13. صورت پرونده هاي پرسنلي
14. تهيه ديسکت بيمه جهت ارائه به شعب بيمه تامين اجتماعي
15. تهيه فايلهاي ويژه پرداخت الکترونيکي حقوق ماهانه جهت ارائه به بانکهاي سپه ، تجارت و ملت ( ديسکت پرداخت حقوق بانک)

سطح ويژه 3
 

1.سيستم حسابداري مالي سطح ويژه 3
 

• امکان مشاهده ، تعريف وتدوين سرفصل هاي حسابداري مورد نياز دلخواه در سطوح : کل، معين، تفصيلي
• امکان تعريف و تدوين هزينه ها و درآمدهاي مربوط به هر بنگاه اقتصادي به صورت متغير و ثابت
• امکان مشاهده کدهاي رزرو شده سيستم اتوماتيک( مورد استفاده در ثبت اتوماتيک اسناد حسابداري)
• امکان مرتب سازي آرتيکل هاي تشکيل دهنده اسنا د در چاپ اسناد
• امکان تعريف و تدوين نوع مشتريان مرتبط با شرکت و ايجاد معين حسابداري بر اساس گروه ( بدهکاران و بستانکاران تجاري)
• امکان تعريف و تدوين اشخاص شامل مشتريان (بدهکاران و بستانکاران ) ، بازاريابان ، تنخواه گردان ، سهامداران
• امکان ارتباط اتوماتيک اشخاص با سرفصلهاي حسابداري
• امکان ملاحظه فهرست تمامي مشتريان مرتبط با شرکت ( تدوين شده در قسمت نوع مشتريان )
• امکان تعيين و تخصيص گروه خاصي از تفصيليها براي معين هاي مختلف ( مشتريان ، تنخواه گردانان ، بازاريابان ، سهامداران ، حسابهاي بانکي و تفصيلي هاي مشترک)
• امکان تخصيص تفصيلي هاي مربوط به سرفصل معين صندوق ( تعريف صندوق به تعداد دلخواه )
• امکان تنظيم تفصيلي هاي مشترک بين دو يا چند معين مختلف و ايجاد ارتباط منطقي بين تفصيلي هاي ياد شده
• امکان ملاحظه فهرست کامل اسناد ونامه هاي حسابداري ( شامل کليه نامه هاي ارسالي از قسمتهاي مختلف برنامه، اسنادپيش نويس، اسناد موقت و اسناد دائم )
• امکان ثبت اسناد در قسمت پيش نويس جهت نگهداري و اعمال تغييرات احتمالي بر روي آنها
امکان کپي برداري از اسناد و استفاده دراسناد ديگر
• امکان کپي برداري از رديف در اسنا د حسابداري
• امکان بازسازي اسناد ( رديف کردن شماره اسناد بر اساس تاريخ )
• امکان ثبت و ويرايش سند افتتاحيه بصورت اتوماتيک
• امکان ثبت و ويرايش دستي سند افتتاحيه
• امکان ثبت اتوماتيک سندهاي حسابداري جديد و اصلاحي( با استفاده از قابليت صدور اسناد به طور اتوماتيک )
• امکان ثبت دلخواه سندهاي جديد واصلاحي با قابليت تنظيم دستي اسنا د
• امکان صدور اسناد بصورت دستي
• امکان صدور قبوض دريافت ( وجه نقد، چک شرکتي، سفته ، حواله بانکي ، ... وسايراسناد)
• امکان صدور قبوض پرداخت ( وجه نقد، چک شرکتي، خرج چک اشخاص ، سفته ، حواله بانکي، ... وسايراسناد)
• امکان تاييد يک يا چند سند موقت صادره
• امکان تاييد وادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامي
• امکان تهيه کاربرگ اسناد حسابداري
• امکان انبار گرداني ريالي بصورت اتوماتيک
• امکان ثبت سند اختتاميه در پايان دوره مالي به صورت اتوماتيک
• امکان انتقال سند اختتاميه به سند افتتاحيه
• امکان چاپ اسناد حسابداري و قابليت دريافت خروجي به Excel
• امکان مشاهده و چاپ سرفصلهاي حسابداري تعريف شده و تطبيق با دفاتر قانوني و اظهارنامه مالياتي
• امکان چاپ اسناد اعم از سند افتتاحيه و ساير اسنا د در فرمتهاي مختلف جهت نگهداري
• امکان مشاهده و پيگيري پيوستها از داخل سند حسابداري
• امکان ملاحظه دفاتر حسابداري در سطوح: کل، معين، تفصيلي و روزنامه
• امکان پيگيري و مشاهده اسناد و پيوستها در آرتيکلهاي دفاتر حسابداري ( کل – معين – تفصيلي – روزنامه )
• امکان جستجوي اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ ، مشخصات سند و ...
• امکان مرتب سازي شماره اسناد بر اساس تاريخ ثبت .
• امکان ملاحظه آمار بدهکاري و بستانکاري و ميزان اختلاف هر سند
• - امکان کنترل خودکار سيستم از عمليات اجرايي بر روي اسناد (حذف ، ويرايش ، ثبت و...).

2.سيستم خريد و فروش سطح ويژه 3
 

• امکان ثبت پيش فاکتور کالا همراه با خدمات ، کسورات و اضافات
• امکان صدور فاکتور فروش از روي پيش فاکتور فروش
• امکان صدور فاکتور فروش و صدور اتوماتيک حواله خروج از انبار
• امکان صدور فاکتور فروش بدون صدور حواله انبار
• امکان صدور فاکتور برگشت از فروش
• امکان صدور فاکتور خريد
• امکان صدور فاکتور برگشت از خريد
• امکان ثبت و استفاده از انواع خدمات در فاکتورها به صورت پارامتريک قابل تعريف توسط کاربر و برقراري ارتباط با سرفصلهاي حسابداري
• امکان ثبت تعداد نامحدود اضافات و کسورات (تخفيفات خريد و فروش) و استفاده در فاکتورها به صورت پارامتريک قابل تعريف توسط کاربر و برقراري ارتباط با سرفصلهاي حسابداري .
• امکان ملاحظه لحظه اي موجودي انبار در هنگام صدور فاکتور و يا پيش فاکتور.
• امکان مشاهده سند حسابداري و برگه مجوز خروج انبار از داخل فاکتور فروش
• امکان مشاهده سند حسابداري و برگه رسيد کالا از داخل فاکتور خريد
• امکان استفاده از دستگاه بارکد خوان براي صدور فاکتور فروش.
• امکان ثبت فاکتور فروش از موجودي چند انبار بطور همزمان.
• امکان تسويه فاکتور فروش به صورت نقد ، چک اشخاص ، حواله ، تنخواه و يا نقد و نسيه.
• امکان اعمال تخفيف به صورت درصدي و يا مقداري در فاکتورها.
• امکان ثبت تخفيف خطي بر روي فاکتور فروش ( تخفيف براي هر رديف کالا )
• امکان ثبت درصد بازارياب خطي بر روي فاکتور فروش(درصد بازارياب براي هر رديف کالا )
• امکان ثبت فاکتور فروش به صورت نسيه و اعمال در حساب بدهکاري شخص به صورت کاملاً خودکار.
• امکان ثبت فاکتور برگشت از فروش همراه با اضافات و کسورات ، و برگشت درصد بازارياب
• امکان استفاده قيمتهاي پيشنهادي ثبت شده در زمان تعريف کالا ( 5 قيمت فروش )
• امکان تسويه فاکتور برگشت از فروش به صورت نقد ، چک شرکت ، حواله ، چک اشخاص و تنخواه.
• امکان مشاهده فهرست کامل کليه فاکتورها(پيش فاکتور ، فروش ، برگشت از فروش ، خريد و برگشت از خريدو رديف کردن ( سورتينگ ) بر اساس شماره ، تاريخ ، نام عامل ، مبلغ فاکتور و ... .
• امکان تنظيم و طراحي فاکتور فروش با تنظيمات دلخواه کاربر بطور مثال استفاده از آرم شرکت در سربرگ فاکتورها ، تغييرات نوع اندازه ، رنگ و فونتهاي فاکتور ، محل قرارگرفتن و نمايش دادن مشخصات مورد نظر ، تعدادرديفهاي فاکتور و ...
• امکان چاپ فاکتورهاي فروش به صورت استاندارد سيستم همراه با انجام تنظيمات سفارشي کاربر.
• امکان مشاهده و پرداخت درصد بازارياب ( پورسانت ) در هر فاکتور.
• امکان پرداخت پورسانت بازارياب به دو صورت درصدي يا مبلغي در فاکتور فروش.
• امکان تعريف تعداد نامحدود واسطه (ويزيتور) و استفاده در فاکتورهاي فروش و محاسبه خودکار پورسانت تخصيص يافته با مکانيزمهاي قابل تعريف و صدور سندهاي مالي.
• امکان تعيين بازارياب مربوط به هر مشتري در زمان تعريف.
• امکان خروجي کليه مشخصات کالاهاي ثبت شده به Excel و يا ذخيره کردن فايلها درفرمتهاي مختلف گرافيکي.
• امکان جستجو و يافتن کالاها و اشخاص از طريق کد ، نام مشخصه کالا.
• امکان ثبت فب کاردکس به دو صورت اتوماتيک و دلخواه بر روي فاکتور برگشت از فروش.

3.گزارشات سيستم خريد و فروش سطح ويژه 3
 

• امکان تهيه و ملاحظه صورت خريداران يک کالا به صورت کلي و يا همراه با ريز حساب.
• امکان تهيه گزارش از صورت کالاهاي فروش رفته بر اساس واحد اصلي و فرعي.
• امکان ملاحظه عملکرد کالاها با اشخاص يا اشخاص با کالاها بر اساس محدوده تاريخ.
• امکان ملاحظه صورت کالاهاي فروخته شده به يک شخص همراه با مقدار و مبلغ و يا جزئيات فاکتور.
• امکان تهيه صورت کالاهاي خريداري شده از يک شخص و فروخته شده به يک شخص.
• امکان تهيه گزارش ويژه از فروش يک کالا(بيشترين فروش،کمترين فروش،گرانترين فروش،ارزانترين فروش
• امکان تهيه و ملاحظه صورت دريافت کنندگان خدمات بر اساس مشخصه شخص و يا کليه مشخصات فاکتور
• امکان مشاهده صورت خدمات ارائه شده به يک شخص بر اساس نام و مشخصه و يا بر اساس مشخصات فاکتور.
• امکان مشاهده کسورت و اضافات فروش مربوط به يک شخص و يا کليه اشخاص در فاکتورهاي خريد و فروش.
• امکان ملاحظه صورت عملکرد يک کالا با بازارياب و بالعکس.
• امکان تهيه گزارش ويژه از فروش به صورت ( نقد ، نسيه ،چک) در کالاها.
• امکان تهيه و ملاحظه پورسانت کالاهاي فروش رفته.
• امکان مشاهد سود و زيان موردي حاصل از فروش کالاها به صورت مجزا و يا مشترک.
• امکان تهيه گزارش از فروش و مرجوعي از فروش کالاها.
• امکان تهيه صورت کامل فاکتورهاي فروش مربوط به يک مشتري يا تمام مشتريان شرکت.
• امکان تهيه خروجي کليه گزارشات به Excel .

4. سيستم انبار سطح ويژه 3
 

• امکان تعـيف و ايجاد انـبارهاي مختلف مـــــــورد استفاده در شرکت در انـــواع و نيازهاي مختلف ( نامحدود )
• امکان گروهبندي يا طبقه بندي کالاها در دو سطح ( اصلي و فرعي )
• امکان تعريف تعداد نامحدود کالا و کدگذاري روي کالاها تا 70 رقم و حرف ( فارسي وانگليسي ).
• امکان تعريف پنج قيمت مختلف براي فروش کالاها و تعيين درصد بازاريابي براي هر کالا .
• امکان نگهداري موجودي کاردکس کالاها با سه روش ميانگين ساده ، موزون و FIFO .
• امکان نگهداري کالاهاي انبارها با فرمتهاي مواد اوليه،درجريان ساخت ،ساخته شده
• امکان سورتينگ بر اساس فرمتهاي مواد اوليه ، درجريان ساخت ، ساخته شده در فهرست کالاهاي انبار
• امکان ثبت موجودي ابتداي دوره کالاها و اعمال ثبت اتوماتيک ريالي در سند افتتاحيه
• امکان مشاهده لحظه اي موجودي کالا در ليست کالاهاي انبار
• امکان تعريف کالاها با حد سفارش با قابليت کنترل لحظه اي و آلارم بر روي فاکتور فروش
• امکان تعريف و تدوين واحدهاي مختلف شمارش کالا به صورت دو واحده ( واحد اصلي و فرعي )
• امکان اعلام آگاهي لحظه اي تمامي عمليات انجام شده در واحدهاي مختلف خريد و فروش به واحد انبار و حسابداري ( بدين منوال که :با صدور هرگونه فاکتور خريد و فــــروش، در لحظه، نامه اي جهت اطلاع واحدانبار جهت کاهش يا افزايش موجودي هاي کالا واطلاع واحدحسابداري جهت صدورسنداتوماتيک يادستي عمليات انجام شده)
• امکان مشاهده و کنترل و چاپ صورت تفکيک شده نامه هاي مختلف انبارهاي مختلف ( رسيد کالا ، مجوز خروج و حواله هاي انبار )
• امکان صدور حواله في ما بين انبارها
• امکان ملاحظه فهرست تمامي درخواست هاي انتقال کالا فيمابين انبارهاي مختلف
• امکان صدور حواله و رسيد دستي انبار ( ورود و خروج کالا بدون صدور فاکتور خريد و فروش )
• امکان چاپ رسيد و حواله انبار

5. گزارشات انبار سطح ويژه 3
 

1. کارت حسابداري موجودي کالا ( ريالي) همراه با في وارده و صادره يا بدون في وارده و صادره
2. امکان تهيه گزارش ويژه کارت حسابداري موجودي کالا در محيط EXCEL
3. امکان تهيه گزارش کارت موجودي کالا ( ريالي ) بر اساس انتخاب محدوده انبار و تعيين نحوه نمايش شرح کالا
4. کارت موجودي کالا (تعدادي) بر اساس انتخاب نام انبار و تعيين نحوه نمايش شرح کالا
5. صورت موجودي هاي جنسي انبارها بر اساس محدوده نوع کالا (مواد اوليه ، درجريان ساخت ، ساخته شده ) و يا انبار انتخابي
6. صورت موجودي هاي جنسي انبارها بر اساس محدوده انبارها
7. صورت موجودي هاي جنسي به تفکيک حد سفارش کالاها بر اساس محدوده نوع کالا (مواد اوليه ، درجريان ساخت ، ساخته شده )
8. صورت موجودي هاي جنسي به تفکيک حد سفارش کالاها بر اساس محدوده انبارها
9. آمارگردش کالاها بر اساس برگه هاي انبار
10. گزارش مواد مصرفي ( يک کالا ، همه کالاها ) در يک پروژه بر اساس محدوده کالا
11. گزارش مواد مصرفي ( يک کالا ، همه کالاها ) در يک مرکز هزينه بر اساس محدوده کالا
12. صورت فروشهاي يک انبار بر اساس محدوده انبار

6. سيستم اموال و دارائيهاي ثابت سطح ويژه 3
 

• امکان ثبت و تعريف کليه گروه هاي اثاثيه اداري شامل: اموال،ماشين آلات و تجهيزات موجود در شرکت
• امکان ثبت کليه اموال و دارايي هاي ثابت اختصاص يافته به گروه هاي مختلف اموال، ماشين آلات و تجهيزات
• امکان ثبت مشخصات مربوط به کليه مشتريان مرتبط با خريد يا فروش اموال
• امکان ملاحظه کامل مشخصات تمامي مشتريان مرتبط با خريد يا فروش اموال
• امکان ثبت فاکتورهاي مختلف جهت خريد يا فروش اموال
• امکان ملاحظه فهرست کامل فاکتورهاي خريد يا فروش اموال
• امکان ثبت فاکتورهاي ويژه تعميرات ونگهداري اموال
• امکان ثبت ذخايراستهلاک اموال مختلف در روشهاي متفاوت مطابق با اصول قانون ماليات هاي مستقيم (روش مستقيم،نزولي)

7. گزارشات اموال سطح ويژه 3
 

1. صورت موجودي اموال بر اساس محدوده اموال
2. صورت موجودي گروه هاي اموال
3. صورت وضعيت گردش يک اموال
4. صورت وضعيت ذخاير استهلاک اموال
5. صورت اموال خريداري شده
6. صورت اموال فروخته شده
7. صورت اموال تعمير شده
8. صورت فروشندگان اموال
9. صورت خريداران اموال
10. صورت تعميرکنندگان اموال

8.سيستم خزانه داري سطح ويژه 3
 

• امکان ثبت کليه دريافتها از اشخاص (مشتريان ، سهامداران ، بازاريابان ، تنخواه گردان) و درآمدها .
• امکان ثبت کليه پرداختها به اشخاص (مشتريان ، سهامداران ، بازاريابان ، تنخواه گردان) و هزينه ها.
• امکان ثبت دريافتها در قبض دريافت به صورت نقدي ، چک اشخاص ، حواله هاي بانکي و تنخواه گردان.
• امکان ثبت پرداختها در قبض پرداخت به صورت نقدي ، چک شرکت ، خرج چک اشخاص ، حواله هاي بانکي و تنخواه گردان.
• امکان ثبت کليه پرداختهاي موسسه به اشخاص و يا بابت هزينه ها همراه با مراکز هزينه و پروژه.
• امکان ثبت کليه پرداختها در قبض پرداخت به صورت نقدي ، خرج چک مشتريان ، حواله و چک موسسه همراه با مشخص نمودن مرکز هزينه و پروژه.
• امکان ثبت سندهاي حسابداري مربوط به دريافت و پرداخت موسسه به صورت کاملاً اتوماتيک.
• امکان ملاحظه فهرست قبوض دريافت و پرداخت.
• امکان رديف کردن ( سورتينگ ) فهرست قبوض بر اساس شماره ، تاريخ و .
• امکان راس گيري اسناد دريافتني و پرداختني در هرلحظه بر روي برگه هاي مربوطه.
• امکان ثبت کليه حواله هاي بانکي وارده و صادره.
• امکان ملاحظه هر لحظه اسناد حسابداري مربوط دريافت و پرداختهاي موسسه از داخل برگه هاي مربوطه
• امکان چاپ کليه قبض هاي دريافت و پرداخت جهت بايگاني و ارائه به اشخاص طرف حساب.
• امکان طراحي قبض دريافت بصورت دلخواه.
• امکان تهيه گزارش در هر لحظه از موجودي صندوق و بانک بصورت جزء و کل.
• امکان تهيه و ملاحظه ريز گردش صندوق در هر لحظه در دفاترحسابداري با امکان تعيين محدوده تاريخ.
• امکان ثبت همزمان سند حسابداري مربوط به دريافت و پرداخت و ملاحظه سند مربوطه.
• امکان جستجوي ويژه در فهرست قبض هاي دريافت و پرداخت و ملاحظه همزمان سند مربوطه.
• امکان استفاده از تفصيلي هاي متغير (شناور) در عمليات نقدينگي .

9. سيستم چک و بانک سطح ويژه 3
 

• امکان ثبت کليه حسابهاي بانکي شرکت ، اختصاص کد تفصيلي مربوط به حسابداري ومانده حساب ابتداي دوره مربوط به سند افتتاحيه
• امکان ثبت کليه حساب هاي بانکي اشخاص ( پرسنل و مشتريان مرتبط با شرکت )
• امکان ثبت چکهاي ابتداي دوره شرکت و ارتباط همزمان و اتوماتيک با سند افتتاحيه
• امکان ثبت چکهاي ابتداي دوره اشخاص و ارتباط همزمان و اتوماتيک با سند افتتاحيه
• امکان ملاحظه فهرست کامل حساب هاي بانکي شرکت
• امکان ملاحظه فهرست کامل حساب هاي بانکي اشخاص
• امکان ملاحظه تمامي چک هاي پرداختني شرکت ، چک هاي پاس شده، چک هاي صندوق و چک هاي باطل شده و چاپ آنها
• امکان ملاحظه تمامي چک هاي دريافتني ، چک هاي برگشتي، چک هاي خرج شده، چک هاي نقد شده، چک هاي وصول شده ،ابطال شده و اسناد بانکي
• امکان ثبت کليه حواله هاي بانکي وارده و صادره
• امکان ملاحظه فهرست کامل حواله هاي بانکي وارده و صادره
• امکان مشاهده و ثبت هزينه هاي بانکي
• امکان خواباندن چکها به حساب هاي مختلف شرکت
• امکان انجام کليه عمليات بانکي شامل : واريز وجه نقد، برداشت وجه نقد، حواله هاي بانکي، هزينه هاي بانکي،
• امکان کنترل چکهاي شرکت ( پرداختي ) شامل اعلام وصول چک ، وصول چک و واريز به صندوق ، ابطال چک
• امکان کنترل چکهاي اشخاص ( دريافتي ) شامل اعلام وصول چک ، وصول چک و واريز به صندوق ، ابطال چک
• امکان ملاحظه فهرست کامل برگه هاي عمليات بانکي ( عمليات نقدي ، چکهاي شرکت ، چکهاي اشخاص )
• امکان چاپ روي چک در قالبها ي مختلف مربوط به بانک هاي و حسابهاي جاري مختلف
• امکان مشاهده سند حسابداري از داخل برگه عمليات چک و بانک
• امکان مشاهده لحظه اي صورت وضعيت چکهاي دريافتني و پرداختني از ابتدا تا هفت روز آينده در صفحه اصلي چک و بانک ( تعدادي و ريالي )

10. گزارشات چک و بانک سطح ويژه 3
 

1. صورت چک هاي پرداختني بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصيلي اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنين تعيين محدوده گزارشگيري بر اساس تاريخ صدور و سررسيد چک.
2. صورت چک هاي دريافتني بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصيلي اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنين تعيين محدوده گزارشگيري بر اساس تاريخ صدور و سررسيد چک.
3. صورت چک هاي پرداختني معوقه بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصيلي اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنين تعيين محدوده گزارشگيري بر اساس تاريخ صدور و سررسيد چک.
4. صورت چک هاي دريافتني معوقه بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصيلي اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنين تعيين محدوده گزارشگيري بر اساس تاريخ صدور و سررسيد چک.
5. صورت وضعيت چک هاي عمل شده شرکت بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصيلي اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنين تعيين محدوده تاريخ بر اساس صدور و سررسيد و انواع چکها شامل همه چکهاي عمل شده ، پاس شده ،چکهاي صندوق ، باطل شده.
6. صورت وضعيت چک هاي عمل شده اشخاص بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، تفصيلي اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنين تعيين محدوده تاريخ بر اساس صدور و سررسيد و انواع چکها شامل همه چکهاي عمل شده ، وصول شده ، خرج شده ، برگشتي ، نقد شده ، باطل شده.
7. صورت حواله هاي بانکي دريافتي بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ ، همچنين تعيين محدوده تاريخ حواله ها.
8. صورت حواله هاي بانکي پرداختي بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ ، همچنين تعيين محدوده تاريخ حواله ها.
9. صورت واريزي هاي نقد به بانک بر اساس محدوده بانک و تاريخ
10. صورت برداشت هاي نقد از بانک بر اساس محدوده بانک و تاريخ
11. امکان انتقال وجوه نقد از يک بانک به بانک ديگر
12. صورت هزينه هاي بانکي بر اساس محدوده بانک و تاريخ
13. صورت چکهاي در جريان وصول بر اساس نوع اشخاص ، گروه اشخاص ، حساب بانکي شرکت ، سرفصلهاي حسابداري و مرتب سازي گزارش بر اساس تاريخ صدور ، سررسيد ، شماره چک ، نام شخص ، نام بانک و مبلغ.همچنين تعيين محدوده تاريخ بر اساس صدور و سررسيد و محدوده حساب بانکي اشخاص
14. صورت چکهاي اول دوره شرکت و اشخاص
15. صورت چکهاي خرج شده به اشخاص

11.سيستم پيمانکاري سطح ويژه 3
 

امکان تعريف و تدوين مراکز هزينه و پروژه به تعداد نا محدود به صورت شناور در سيستم
امکان برقراري ارتباط قبوض دريافت و پرداخت با مراکز هزينه و پروژه ( سطوح اول ، دوم و سوم رافع ويژه )
امکان برقراري ارتباط فاکتورهاي خريد و فروش با مراکز هزينه و پروژه ( سطوح اول ، دوم و سوم رافع ويژه )
امکان برقراري ارتباط رسيد و حواله دستي انبار با مراکز هزينه و پروژه ( سطوح اول ، دوم و سوم رافع ويژه )
امکان برقراري ارتباط برگه هاي عمليات چک و بانک با مراکز هزينه و پروژه ( سطوح اول ، دوم و سوم رافع ويژه )
امکان برقراري ارتباط فيشهاي حقوقي با مراکز هزينه و پروژه ( سطح دوم و سوم رافع ويژه )
امکان برقراري ارتباط پرونده هاي خطوط توليد با مراکز هزينه و پروژه ( سطح سوم رافع ويژه )
امکان برقراري ارتباط مراکز هزينه و پروژه با آرتيکل هاي سند دستي حسابداري
امکان برقرارشدن ارتباط مراکز هزينه وپروژه به صورت اتوماتيک دراسنادحسابداري مربوط به قبوض و فاکتورهاي صادر شده در سيستم

12.گزارشات سيستم پيمانکاري سطح ويژه 3
 

1. ترازهاي آزمايشي درسطوح گروه ، کل ، معين و تفصيلي بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
2. امکان تهيه صورت حساب ريز مراکز هزينه و پروژه
3. امکان تهيه مانده حساب کلي مراکز هزينه و پروژه
4. گزارش عملکردحساب سود و زيان بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
5. گزارش ترازنامه بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
6. گزارش تراز ويژه بر اساس نحوه نمايش معين در مرکز هزينه ، معين در پروژه ، تفصيلي در مرکز هزينه ، تفصيلي در پروژه و بالعکس با امکان انتخاب محدوده
7. صورت مواد مصرفي به صورت ريز و کلي در مراکز هزينه و پروژه بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه و کالا
8. صورت ريز حقوق ، دستمزد و مزاياي ماهانه بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه
9. صورت ريز حقوق ، دستمزد و مزاياي دريافتي يک پرسنل بر اساس محدوده مراکز هزينه و پروژه

13.سيستم حقوق ودستمزد سطح ويژه 3
 

• امکان ثبت مشخصات کامل پرسنل شامل: مشخصات شناسنامه اي، قرارداد و شرح وظايف ، وضعيت تاهل ، مدارک و سوابق ، نشاني ها، مزاياي حقوق ، نوع بيمه وماليات مکسوره ، تعيين بخش مربوطه ( توليد ، اداري ، فروش ) ، تعيين کد تفصيلي و ارتباط با حسابداري ، تعيين وضعيت مانده حساب اول دوره مربوط به سند افتتاحيه ، ...
• امکان ملاحظه فهرست کامل پرسنل درج شده درثبت مشخصات،سورتينگ بر اساس پارامترهاي معرفي شده
• امکان ثبت مراکز بيمه مرتبط با واحدهاي زيرمجموعه يک بنگاه اقتصادي به صورت پارامتريک
• امکان تنظيم جدول ضرائب مالياتي حقوق به صورت پارامتريک
• امکان ثبت کليه آيتم هاي مزاياي حقوق به صورت پارامتريک ( درصدي از حقوق يا مبلغ ثابت ماهيانه )
• امکان ثبت کليه آيتم هاي کسورات قانوني ، توافقي يا قراردادي حقوق و ارتباط با سرفصلهاي حسابداري
• امکان ثبت کليه آيتم هاي اضافات قانوني، توافقي يا قراردادي حقوق و ارتباط با سرفصلهاي حسابداري
• امکان ملاحظه فهرست کامل مستندات حقوق و دستمزد
• امکان ثبت کارکرد ماهانه براي يک يا چند پرسنل
• امکان ثبت عمليات پرداخت مساعده حقوق براي پرسنل
• امکان ثبت عمليات پرداخت وام براي پرسنل
• امکان تنظيم وام هاي ابتداي دوره پرسنل و ثبت آن درسند افتتاحيه
• امکان تنظيم و پرداخت وام هاي طي دوره و تعيين تعداد اقساط واولين ماه بازپرداخت وام
• امکان پرداخت مساعده و عمليات پرداخت هاي حقوق بين ماه براي يک يا چند پرسنل
• امکان تنظيم ساير کسورات و اضافات حقوق
• امکان تنظيم و پرداخت مبلغي به عنوان پاداش يا جريمه در انتهاي فيش حقوقي
امکان صدور فيش حقوقي با فرمت قانوني و مصوب
• امکان ملاحظه فهرست کامل نامه ها و برگه هاي مربوط به پرداخت حقوق
• امکان انجام عمليات پرداخت حقوق از طريق تسويه نقد،چک شرکت،واريز به حساب بانکي،خرج چک اشخاص و ...
• امکان چاپ فيش هاي حقوقي

14.گزارشات حقوق و دستمزد سطح ويژه 3
 

1. امکان تهيه گزارش ماهانه صورت حقوق و مزاياي ماهانه جهت ارائه به سازمان تامين اجتماعي با قابليت انتقال به محيط EXCEL
2. صورت ريز حقوق و دستمزد و مزاياي دريافتني يک پرسنل بر اساس محدوده مرکز هزينه و پروژه
3. صورت ريز حقوق، دستمزد و مزاياي ماهانه کل پرسنل بر اساس محدوده مرکز هزينه و پروژه
4. صورت ريز حقوق، دستمزد و مزاياي يک پرسنل جهت ارائه به اداره ماليات
5. صورت حقوق پرداختني ماهانه پرسنل(کلي و به تفکيک هر پرسنل)
6. صورت وضعيت پرسنل نسبت به وام هاي پرداخت شده
7. صورت وام هاي پرداختي و وضعيت اقساط مربوطه
8. صورت کلي حقوق قابل پرداخت و پرداخت شده به پرسنل
9. صورت کارکرد ماهانه به تفکيک پرسنل
10. صورت کلي کارکرد پرسنل
11. صورت کلي اضافات حقوق
12. صورت کلي کسورات حقوق
13. صورت پرونده هاي پرسنلي
14. تهيه ديسکت بيمه جهت ارائه به شعب بيمه تامين اجتماعي
15. تهيه فايلهاي ويژه پرداخت الکترونيکي حقوق ماهانه جهت ارائه به بانک هاي سپه ، تجارت و ملت ( ديسکت پرداخت حقوق بانک )

15. سيستم توليد سطح ويژه 3
 

• امکان تعريف و تدوين فرمولهاي توليد مربوط به تمامي کالاهاي توليدي، محصولات و خطوط توليد مرتبط با هريک از آنها در واحدهاي توليدي ـ صنعتي
• امکان تعريف و تدوين تمامي سربارهاي ساخت کالا و محصولات قابل ساخت در واحدهاي توليدي ـ صنعتي
• امکان طراحي سيستم توليد به دو صورت سفارش کار و توليد انبوه
• امکان ملاحظه فهرست کامل پرونده هاي خطوط توليد شامـــــــل : خطوط توليد ، موجودي کالاي ابتداي دوره ، درخواست کالا ، سربارهاي توليد و تنظيمات نهايي
• امکان تشکيل پرونده هاي مختلف هر توليد براي درج تمامي جزئيات مربوط به يک خط توليد محصول جديد
• امکان ثبت کالاي ابتداي دوره خطوط توليد
• امکان ثبت و تدوين درخواست هاي مختلف مواد از انبارهاي مختلف به خطوط توليد مرتبط
• امکان سرشکن کردن سربارها جهت تسهيم هزينه هاي سربار به خطوط توليد
• امکان تنظيم نهايي واعلام اقلام توليد شده شامل : مشخصات مواد اوليه ، سربار ، آمار و وضعيت توليد و همچنين سربارهاي اختصاصي هر پرونده
• امکان انجام عمليات مربوط به بازيافت ضايعات در چرخه توليد مربوطه
• امکان ملاحظه برگه هاي بازيافت ضايعات چرخه توليد مربوط به هر خط توليد به تفکيک يا يکجا

16. گزارشات توليد سطح ويژه 3
 

1. توان توليد بر مبناي موجودي فعلي انبارها برگرفته از فرمولهاي توليد
2. صورت کالاهاي انتقال يافته به خط توليد
3. صورت سربارهاي سرشکن شده
4. صورت کالاهاي مرجوعي به انبار
5. صورت ضايعات خطوط توليد
6. صورت محصولات توليدي
7. صورت سربارهاي مربوط به يک کالاي توليدي
8. صورت مواد مصرفي و مرجوعي مربوط به يک کالاي توليدي
9. صورت وضعيت محصولات توليدي
10. صورت کلي محصولات توليدي
11.نوسانات بهاي تمام شده کالاي توليدي
در اين قسمت امکانات نرم افزارحسابدار رافع 7 بررسي ميشود:
امکانات نرم افزار حسابدار رافع 7
1. حساب عملکرد سود و زيان
2. صورت عملکرد کلي حساب هاي مربوط به خريد و فروش
3. ترازنامه ويژه دوره عملکرد و ابتداي دوره
4. گزارش ريز و کلي عملکرد حساب اشخاص
5. حساب سرمايه و سهم شرکا
6. گردش حساب صندوق
7. گردش حساب هزينه ها
8. گردش حساب درآمدهاي نامشهود
9. صورت وضعيت بدهکاري و بستانکاري
10. صورت وضعيت نقدينگي روزانه
انبارداري
1. معرفي کالا بر اساس گروه اصلي و فرعي کالا
2. تعريف واحد کالا وريز واحد کالا
3. تنظيم و کنترل ورود و خروج کالاها بر مبناي شماره سريال في
4. صدور عملکرد اشخاص با اجناس و بالعکس
5. صورت کسر يا اضافه انبار ( با توجه به نقطه سفارش کالا )
6. محاسبه کاردکس کالا به سه روش ميانگين ، ، گرانترين في و LIFO
7. صورت گردش کالاها ( انبارگرداني ) ، فاکتور خريد ، فروش ، برگشت از خريد ، برگشت از فروش.
تبديلات
1. صدور برات ( تبديل حساب اشخاص )
2. معاوضه اجناس بطور پاياپاي
3. تغيير دستي مانده مقدار موجودي جنسي
خريد و فروش
1. صدور پيش فاکتور و انتقال به فاکتور فروش
2. صدور فاکتور خريد ، فروش ، برگشت از خريد ، برگشت از فروش
3. امکان فروش اقساطي ، تنظيم و کنترل اقساط مربوطه
4. امکان طراحي فاکتور فروش جهت ارائه به مشتريان
5. امکان معرفي بازاريابان و تنظيم درصد فروش آنها
6. امکان تهيه ليست قيمت فروش کالاهاي مختلف
7. تهيه گزارش از فاکتورهاي فروش تاريخ سررسيد شده
8. صدور صورتحساب ارائه خدمات
چک و بانک
1. معرفي و تنظيم حساب هاي بانکي
2. ثبت چک هاي دريافتي و پرداختي
3. واريز و برداشت نقدي از بانک
4. ثبت چک هاي معوقه اول دوره
5. ثبت حواله هاي بانکي
6. گردش حساب بانک
7. راس گيري چک ها
8. گزارش گيري از چک ها بر اساس تاريخ سررسيد و نوع عمليات بانکي.
9. بانک به بانک
سهامداران
1. تنظيم مشخصات سهامداران بر اساس درصد سهم سهامدار
2. عمليات دريافت و پرداخت سهامداران
3. دريافت و پرداخت جنس به سهامداران
4. برداشت هاي نقدي سهامداران از بانک
5. گردش حساب سهامداران
6. حساب سرمايه و سهم شرکا
حقوق و دستمزد
1. معرفي کارکنان
2. ثبت و تنظيم کارکرد ماهانه
3. پرداخت حقوق ماهانه
4. صدور فيش حقوقي
نمودارهاي مديريتي
1. نمودار نوسانات قيمت کالاها
2. نمودار ارزش موجودي جنسي
3. نمودار هزينه ها نسبت به فروش
4. نمودار درآمدها نسبت به هزينه ها و فروش
5. نمودار خريد و فروش
قابليت هاي ويژه
1. تحت win xp ، win 98 اجرا مي شود
2. سازگار با تمامي چاپگرها
3. قابليت ايجاد 1000 سال مالي و انتقال مانده ها به سال بعد
4. امکان برقراري ارتباط با دستگاه بارکد خوان
در اين قسمت امکانات نرم افزار دبيرخانه رافع که يکي از ويرايش هاي رافع 7 مي باشد را بررسي مي کنيم:
ادامه دارد .....
* ارسال مقاله توسط عضو محترم سايت با نام کاربري : مينانصرالهي
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image