جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


آيا بنرهاي شما با مشتريانتان ارتباط برقرار مي كنند ؟
-(3 Body) 
آيا بنرهاي شما با مشتريانتان ارتباط برقرار مي كنند ؟
Visitor 1045
Category: دنياي فن آوري
تبليغات بنر تاكنون از محبوبترين و شايعترين اشكال تبليغات اينترنتي بوده است . تقريبا هر web site انواع گوناگوني از تبليغات بنر را دارا مي باشد.اما نشريات و رسانه ها بر اين باورند كه تبليغات بنر هيچ تأثيري ندارند و سرمايه گذاري بر روي آن صرفا به منزله هدر دادن سرمايه مي باشد.
در حقيقت تبليغات بوسيله بنر حرف هايي براي گفتن دارند.تبليغات بنر مي توانند بازدهي بالايي داشته باشند اما در عين حال نيز مي توانند عامل مخربي براي شبكه هايي كه مالكينشان درك درست و كاملي از تبليغات بنر ندارند،باشند. بنرهايي كه بتوانند با مشتريان ارتباط خوبي برقرار كنند ، جزو موفقترين بنرها محسوب مي گردند.
در اينجا عواملي كه منجر به كليك افراد بر روي تبليغات Banner مي گردند ، ذكر شده است.
? تنها با بازار مورد نظرتان ارتباط برقرار كنيد .
? قصد داريد چه كساني روي تبليغات Banner شما كليك كنند ؟ بازارهاي مورد نظرتان ! در صورتيكه بوسيله تبليغ بنربر بازار مورد نظرتان تاكيد ننماييد ، مقدار زيادي از سرمايه و زمان خود را تلف کرده ايد.
?هراندازه که بنر تبليغاتي با اهداف بازاريابي شما منطبق تر باشد، به همان اندازه بنر شما تاثير گذارتر خواهد بود.
?هرگز تبليغات بنرتان را در جايي قرار ندهيد كه احتمال خريد آنچه كه شما ارائه مي دهيد وجود ندارد! شما محصول يا خدمتي را داريد كه بازار مورد نظرتان آن را مي خواهد ، بنابراين بنر تبليغاتي شما بايد در محدوده مورد نظرتان قرار گيرد. هر اندازه بنر تبليغاتي خود را با خواسته هاي بازار موجود منطبق تر سازيد ، به همان ميزان ، نتايج بهتري كسب خواهيد نمود.
? ارتباط برقرار سازيد و با ارتباط درست ، ايجاد انگيزه نماييد.
? يكي از عوامل كليدي در تبليغات Banner ، اين است كه شما با مشتريان كنوني و آتي خود ، چگونه ارتباط برقرار سازيد.
? در صورتيکه درک کاملي از بازار فروش محصولات و خدماتي که ارائه مي کنيد داشته باشيد ، قدم بزرگي براي موفقيت برداشته ايد.
? سعي كنيد مانند مشتريانتان فكر كنيد.به اين مساله به طور دقيق و عميق بنگريد.
? طرح سوالاتي نظير:
قصد عرضه چه چيزي را داريد ؟
خواست و علايق مشتريانتان چيست ؟
نيازهاي آنها شامل چه چيزي ميشود ؟
علايق و محركهاي وسوسه انگيزي كه مشتريانتان در جستجوي آنها مي باشند ، چيست ؟
واكنش شما در زمان رويارويي با تبليغات Banner چست ؟
آيا ميتوانيد از تاكتيكهاي مشابه براي تبليغات Banner تان استفاده نماييد ؟
? به شما کمک مي کند در طراحي بنر خود موفق تر عمل کنيدو با ارسال پيام صحيح ، مشتريان را جذب نماييد.سعي كنيد تبليغ Banner تان را با توجه به نقطه نظر مشتريانتان طراحي نماييد.

انتقال يك نياز فوري
 

? لازم است حالتي از ضرورت و فوريت در تبليغات Banner تان ايجاد نماييد . تبليغ بنري شما ميبايست به گونه اي باشد كه ذهن بيننده را از ساير قسمتهاي وب سايتي كه بنرشما در آن قراردارد،به سوي تبليغ Banner شما جذب نمايد.
? بايد آنچه را كه مورد دلخواه بينندگانتان است و تمايل به شنيدن آن دارند ، ارايه نماييد.
? آنها را قانع سازيد تا از جستجوي ساير سايتها منصرف شده و به سايت مورد اشاره Banner تان ، مراجعه نمايند.عباراتي نظير الان كليك كنيد اغلب اوقات تاثير گذارند اما اين را نيز در نظر داشته باشيد كه چقدر در سايتهاي ديگر با اين عبارات مواجه خواهيد شد!.
? عباراتي مانند مزاياي ويژه براي اولين مشتريان! يا، با خريد از ما ، هم در پولتان صرفه جويي نماييد و هم يك محصول رايگان دريافت نماييد ! ترفند خوبي به نظر مي رسد.
?با بكار گيري اينگونه ايده ها در تبليغ Banner تان،قادر خواهيد بود به طور محسوسي تاثير گذاري تبليغ Bannerخودرا افزايش داده و از همين حالا منتظرافزايش كليك هايتان باشيد.
?در صورت بكار گيري اينگونه عوامل مكمل در استراتژي بازاريابي بنري خود،به زودي شاهد افزايش كليك ها و منافع تان خواهيد بود .
منبع:ايده پويا
ارسال مقاله توسط کاربر محترم سايت :omidayandh
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image