جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
73ايده بازاريابي براي افزايش فروش
-(1 Body) 
73ايده بازاريابي براي افزايش فروش
Visitor 506
Category: دنياي فن آوري
نگذاريد روزتان بدون پرداختن به حداقل يک فعاليت بازاريابي شب شود

? ايده هاي کلي
 

نگذاريد روزتان بدون پرداختن به حداقل يک فعاليت بازاريابي شب شود
درصدي از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه ساليانه بازاريابي تعيين کنيد.
هر سال اهداف خاص بازاريابي را تعيين و هر سه ماه يک بار آنها را ارزيابي و تنظيم نماييد.
يک پوشه براي نگهداري ايده هاي بازاريابي اختصاص دهيد.
هر روز و هر ساعت کارت ويزيت را همراه تان داشته باشيد.

? بازار هدف
 

نسبت به تحولاتي که شايد روي بازار هدف، محصول يا استراتژي بازاريابي شما تاثير بگذارد، هوشيار باشيد.
مطالعات تحقيق بازاريابي درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه هاي بازار هدف خود را بخوانيد.
آگهي هاي رقباي خود را گردآوري کنيد و با مطالعه آنها، اطلاعاتي درباره استراتژي، ويژگي ها و مزاياي محصولات آنها به دست آوريد.
از مشتريان بپرسيد چرا شما را انتخاب کردند و خواستار توصيه هايي براي بهبود کيفيت شويد.
از مشتريان سابق بپرسيد چرا شما را رها کردند.

? توسعه محصول
 

يک محصول جديد ارائه دهيد.
نسخه اي ساده تر، ارزان تر يا کوچک تر از محصول خود پديد آوريد.
نسخه اي شکيل تر، گران تر، سريع تر يا بزرگتر از محصول خود ارائه دهيد.

? آموزش ، منابع و اطلاعات
 

براي کارکنان خود يک صندوق پيشنهادات بگذاريد.
در سمينارهاي بازاريابي حضور يابيد.
کتاب هاي بازاريابي را بخوانيد.
مشترک نشريات مکتوب و اينترنتي بازاريابي شويد.
هرماه يک جلسه بازاريابي با کارکنان يا مباشران خود بگذاريد تا درباره استراتژي و وضعيت بازار بحث کنيد و ايده هاي تازه بگيريد.
يک مشاور بازاريابي جهت همفکري استخدام کنيد.

? قيمت گذاري و پرداخت
ساختار قيمت گذاري تان را تجزيه و تحليل کنيد و ببينيد کجاي آن نياز به اصلاح و تنظيم دارد.
به مشتريان ثابت، هديه دهيد.
در زمانهاي خاص محصول ويژه با تخفيف ارائه نماييد.
 

? ارتباطات بازاريابي
 

براي مشتريان کنوني و بالقوه تان يک خبرنامه منتشر کنيد.
بروشوري از محصولات و خدمات تان را چاپ کنيد.
همراه بروشورهاي خود يک برگه نظرسنجي بگنجانيد که پول تمبرش را شما پرداخته ايد. بدين ترتيب مي توانيد بازخورد ارزشمندي از مشتريان دريافت کنيد.
يادتان باشد کارت ويزيت درون جعبه کارايي ندارد، حتما آن را پخش کنيد. به هر مشتري بالقوه دو کارت ويزيت و بروشور بدهيد تا يکي را نگه دارد و ديگري را به دوستانش بدهد.
براي هرکدام از بخش هاي بازار هدف تان يک کارت ويزيت و بروشور خاص طراحي کنيد، (مثلا يکي براي سازمان ها و نهادهاي دولتي و يکي براي کاسب کارها و مصرف کنندگان)
يک پوستر يا تقويم با آرم شرکت تان چاپ کنيد و به مشتريان هديه بدهيد.
روي سربرگ، برگه هاي فاکس يا صورتحساب، شعار يا جمله اي در وصف فعاليت خود به چاپ برسانيد.
در بروشورهاي خود نظرات مثبت مشتريان درباره کالا و خدمات خود را به چاپ برسانيد.
براي بازاريابي به شيوه پست مستقيم از پاکت هاي رنگي يا بزرگ استفاده کنيد تا کنجکاوي گيرنده را برانگيزد

? رابطه با رسانه ها
 

از انتشار نشريات و سايت هاي جديد متوجه شويد تا اخبار خود را به رسانه و فرد مناسب بفرستيد.
در سايتها و فروم ها و روزنامه هاي عادي يا اقتصادي و نشريات تخصصي مطلب بنويسيد.
مقاله اي به قلم خود چاپ کنيد و نسخه هاي آن را براي همکاران تان بفرستيد و يا در فروم ها منتشر کنيد..
يکصدمين، پانصدمين يا يکصد هزارمين مشتري خود را در سايت خود معرفي کنيد.
يک جايزه ساليانه به راه اندازيد و آن را در بوق و کرنا کنيد. مثلا مي توانيد به بهترين کارمند سال شرکت يا سازمان خود جايزه بدهيد.
اخبار خود را همراه عکس مربوطه به مطبوعات و سايتها بفرستيد.
مرتبا سايتها و روزنامه ها و مجلات را براي يافتن فرصت هاي روابط عمومي بخوانيد.
براي سايتها و مطبوعات مقالات «راهنما» درباره حوزه تخصصي کسب و کارتان بفرستيد.

? خدمات مشتري و رابطه با مشتري
 

از مشتريان تان بخواهيد که بازگردند.
تماس هاي تلفني مشتريان را بدون فوت وقت پاسخ دهيد.
روي دستگاه پيامگير تلفن، اطلاعات مهم مانند ساعات کار شرکت، مکان و فرد پاسخگو را ضبط کنيد.
روي دستگاه پيامگير تلفن، پيامي بيادماندني يا «نکته روز» را ضبط نماييد.
براي مشتريان تان نمايش يا هر رويداد جالب ديگر را سازماندهي کنيد يا بليت تئاتر و سينما و... برايشان بفرستيد.
در دفترتان با حضور مشتريان يک سمينار برگزار کنيد.
تشکرنامه هاي دستنويس خوش خط براي مشتريان بفرستيد. مي توانيد براي جشن تولدشان يا ساير مناسبت هاي سال، کارت تبريک ارسال کنيد.
مقالات جالب را کپي کنيد و همراه کارت ويزيت و بروشورتان براي مشتريان کنوني يا بالقوه بفرستيد.
بخشي از وب سايت خود را به نظرات مشتريان اختصاص دهيد.

? تبليغات
 

در فصل هاي اوج فعاليت تجاري براي کسب و کارتان تبليغ کنيد.
يک ايميل و شماره تلفن راحت و بياد ماندني بگيريد.
براي سايت اينترنتي خود، آدرس بيادماندني انتخاب کنيد و آن را در کليه ارتباطات بازرگاني قيد نماييد.
از طريق پست مستقيم، کسب و کار خود را مشترکا با ساير حرفه اي ها تبليغ کنيد.
در يک دايرکتوري ويژه يا کتاب زرد تبليغ نماييد.
در همه سايتهايي که تبليغ رايگان ميپذيرند تبليغ کنيد.
به منظور دستيابي به بازارهاي خارجي، آگهي دو يا چند زبانه چاپ کنيد. اين آگهي را در نشريه اي پرمخاطب قرار دهيد.
به مشتريان خود هداياي تبليغاتي نظير خودکار، پدماوس يا ماگ بدهيد.
درون پاکت نامه يا مرسولات پستي، چيزي برجسته بگذاريد تا کنجکاوي گيرنده تحريک شود.
برچسب هاي جالبي براي نصب روي شيشه اتومبيل طراحي و بين مشتريان توزيع کنيد.
آگهي هاي خود را کدگذاري و نتايج شان را دنبال کنيد.
حامي مالي يک مسابقه ورزشي يا برنامه راديويي و تلويزيوني شويد.

? رويدادهاي ويژه
 

در دبيرستان ها سخنراني کنيد و به دانشجويان درباره حرفه آينده شان توصيه کنيد.
بخشي از وقت و پول خود را به سازمان هاي خيريه يا غيرانتفاعي اختصاص دهيد و نتايج آن را در مطبوعات و سايتها به چاپ برسانيد.
يک سي دي يا فيلم آموزشي درباره خدمات خود تهيه کنيد و رايگان توزيع نماييد.

? کتاب تاليف کنيد
 

? ايده هاي فروش
روزنامه ها و نشريات تخصصي را براي به دست آوردن فرصت هاي تازه تجاري و آگاهي يافتن از عزل و نصب هاي شرکت ها بخوانيد.
شعارها و استراتژي هاي بازاريابي تان را به اطلاع وکيل، حسابدار، بانکدار، تعميرکار و کانون تبليغاتي تان برسانيد و بدين ترتيب نيروي فروش خود را به رايگان گسترش دهيد.
ساعات فعاليت خود را افزايش دهيد.
حتي در ايام تعطيل گروهي را جهت ارائه خدمات به مشتريان اختصاص دهيد.
نمونه هاي محصولات خود را در دفترتان به نمايش بگذاريد.
به مشتريان سابق تلفن بزنيد , ايميل بزنيد و يا برايشان نامه بفرستيد تا آنها را دوباره جذب کنيد.
از طريق اينترنت سفارش بگيريد.
به مشتريان اينترنتي خود اطمينان دهيد که سيستم امنيتي سايت شما قابل اعتماد است.
از زمان پاسخگويي به سفارش ها بکاهيد و روند سفارش مجدد را تسهيل کنيد.
ارسال توسط کاربر محترم سايت : omidayandh
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image