بازيهاي که ديگر بازي نيستند
-(3 Body)
|
بازيهاي که ديگر بازي نيستند
Visitor
792
Category:
کامپيوتر
همکاران سيستم- گلن انتيس(Glenn Entis) مدير فني شرکت بزرگ Electronic Arts گفت: "براي موفقيت هر چه بيشتر در بازارهاي جهاني، بازيهاي کامپيوتري بايد هر چه سريعتر به واقعيت نزديکتر شوند." انتيس در کنفرانس بينالمللي Siggraph اظهار داشت، اين روزها توليدکنندگان بازيهاي کامپيوتري بيش از گذشته به واقعيت نزديک شدهاند و معيارهاي واقعي را در توليدات خود به کار ميبرند، اما بايد توجه داشت موفقيت آتي اين مراکز به افزايش کيفيت بازيهاي کامپيوتري بستگي دارد. به اعتقاد وي، دنياي بازيهاي کامپيوتري نه تنها بايد شبيه زندگي واقعي باشد، بلکه رفتارها و عکسالعملهاي شخصيتهاي موجود در آن نيز بايد با واقعيت هماهنگ شود. شرکتهاي بزرگ توليدکننده بازيهاي کامپيوتري اين روزها ميکوشند ابزارهايي را توليد کنند که امکان ساخت ابزارهاي مورد نياز براي کاربر فراهم شود. کنفرانس بينالمللي Siggraph که در ايالت سنديگو آمريکا برگزار شد، يکي از بزرگترين کنفرانسهاي جهان براي بازيهاي کامپيوتري محسوب ميشود. انريس در طول سخنراني خود اعلام کرد، در آينده نه چندان دور شاهد نسل جديد بازيهاي کامپيوتري خواهيم بود که شاهت زيادي به دنياي واقعي دارند.
|
|
|