جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
محبوبيت نرم‌افزارهاي کسب و کار
-(1 Body) 
محبوبيت نرم‌افزارهاي کسب و کار
Visitor 793
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم- دو سوم کسب و کارهاي كنوني، نرم‌افزارهاي مورد نياز خود را با بهره‌مندي از شيوه اشتراک (Subscription Model) خريداري مي‌کنند.
بر پايه گزارشي که از سوي InformationWeek منتشر شده است، 29 درصد از 250 شرکتي که داراي مجوز بهره‌‌گيري از فناوري‌هاي کسب و کار هستند، دست كم از يک نرم‌افزار با مجوز بهره مي‌گيرند که براي آن‌ هزينه اشتراک ماهيانه پرداخت مي‌کنند.
از سوي ديگر، 35 درصد از اين شرکت‌ها قصد دارند تا نرم‌افزارهاي دلخواه خود را با بهره‌گيري از شيوه اشتراک خريداري نمايند. چنين گرايشي تنها در ميان کسب و کارهاي کوچک وجود ندارد، زيرا در ميان شرکت‌هاي پرسش شونده، 55 درصد از آن‌ها درآمد سالانه‌اي بيش از 100 ميليون دلار و يک سوم آن‌ها درآمدي بيش از 1 ميليارد دلار داشته‌اند.
اما کسب و کارهاي کوچک گرايش بيشتري به بهره‌گيري از چنين رويکردي دارند. شرکت‌هاي بزرگ مسائل امنيتي و يکپارچه‌سازي را از مهم‌ترين بازدارنده‌ها در اين زمينه مي‌دانند. اگر چه بر پايه برآوردها گمان مي‌رود مشکل پايه‌اي شرکت‌هاي بزرگ، گزينش درست يک فروشنده نرم‌افزارهاي کسب و کار و بستن قراردادهايي با خدمات‌رساني بهينه است.
مايکروسافت و سپ (SAP) از شرکت‌هايي هستند که در حال توسعه الگوي اشتراک براي فروش محصولات خود هستند. از سوي ديگر، چارلز فيليپس (Charles Philips) رئيس اوراکل در نيويورک خبر داد الگوي اشتراک براي خريد نرم‌افزارهاي کسب و کار، مي‌تواند هزينه مشتريان را بسيارکاهش دهد.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image