|
بهسازي اساسي خدمات IBM
-(1 Body)
|
بهسازي اساسي خدمات IBM
Visitor
1056
Category:
کامپيوتر
همكاران سيستم - شرکت IBM اقدام به بازبيني عمومي نحوه ساماندهي و فروش خدمات جهاني خود نموده است و در صدد است دو محصول جديد خود را تحت عنوان "کالاهاي خدماتي" در روز سهشنبه وارد بازارهاي جهاني کند. خدمات جديد، مناسب حال تک تک مشتريان IBM در هر جاي دنيا طراحي شده که نسبت به رويهي پيشين اين شرکت در ارائهي خدمات سفارشي کاملاً متفاوت است. لارنس گهارد، قائم مقام بخش تازه تاسيس خدمات ارتباطات يکپارچه (ICS) گفته است: "اين حرکت به ما امکان دسترسي به بازار را از طرق جديدي ميدهد. استراتژي ما دستيابي به سطوح بالاتري از ارائه خدمات است، يعني رسيدن به سطح فعلي فنآوري سيستمها و نرمافزارهايمان." اولين مجموعه خدمات، خدمات همسو (هم مقصد) شبکهاي و خدمات تلفني IP است. مورد اول جوابگوي مشتريان علاقهمند به راهاندازي شبکههاي ارائهدهنده اطلاعات، صدا و تصوير است و دومين مورد مربوط به کاربران مايل به همکاري با IBM و شرکاي آن چون CISCO در زمينههاي طراحي، پيكربندي و مديريت زيرساخت IP است. IBM بخش زير مجموعهاي خدمات شبکهاي جهاني (IGS) خود را به يک واحد مستقل جديد تبديل کرده است (ICS). به گفته باب ژورژويک رئيس بخش تحقيقات Annex:" IBMدر حال بازسازي بخش خدمات رساني خود و تسريع رشد آن است." به عقيده او رقباي IBM نيز ممکن است در صورت داشتن تخصص لازم از سياست جديد IBM الگو برداري کنند. به گفته گهارد:" IBM کار بر روي استراتژي جديد خود را با انجام يک تحليل مجدد موشکافانه از بازار از سال قبل آغاز کرده بود." تا پايان 2006، IBM قصد ايجاد حدود 30 خدمت جديد را دارد. به گفته گهارد:"اين توليدات، مجموعهاي از جديدترين قابليتها و امکانات موجود هستند که بازسازي، به روز رساني و آزمايش شده اند." IBM ممکن است واحدهاي جديد خدماتي نيز تاسيس کند. به گفته ژرژويک:"چالش اصلي IBM، آموزش کارکنان در دستيابي به تفکر جديد در فعاليتهاي جاري است." ايجاد واحدهاي تخصصي مستقل ميتواند به سوق دادن کارکنان به سوي شيوههاي نو و متفاوت در کار بيانجامد.
|
|
|