جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
پارس آنلاين: اتهامات زيرساخت را پيگيري مي کنيم
-(2 Body) 
پارس آنلاين: اتهامات زيرساخت را پيگيري مي کنيم
Visitor 1578
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - به دنبال انتشار اخباري مبني بر اختلال در سيستم اينترنت پارس آنلاين و همچنين هشدار شرکت ارتباطات زيرساخت به شرکت پارس آنلاين در زمينه اعلام بروز اختلال در اينترنت بين الملل، اين شرکت طي نامه اي به آي تي ايران نسبت به موارد مطرح شده پاسخ گفته است که مي خوانيد.

مديريت محترم سايت ITIran

با سلام ,
احتراماً درخصوص درج خبرهاي دو روز گذشته در سايت ITIran در ارتباط با شرکت پارس‌آنلاين، به شرح زير پاسخ اين شرکت ارسال ميگردد:

شرکت پارس آنلاين با سابقه بيش از هشت سال انجام فعاليت در زمين IT، از جمله اولين شرکت‌هاي ارائه دهنده خدمات اينترنت در کشور مي‌باشد که با شرکت مخابرات ايران و شرکت‌هاي زيرمجموعه آن همکاري بسيار وسيع و نزديکي داشته, بطوري‌که به لطف خداوند متعال، با دارا بودن بيش از Mbps 512 پهناي باند اينترنت در سطح کشور, به جرأت مي‌توان گفت, اين شرکت از بزرگترين مصرف کننده پهناي باند اينترنت و يکي از عمده ترين مشتريان مجموعه‌هاي شرکت مخابرات ايران محسوب مي‌گردد.

اين شرکت همواره به اصل مشتري مداري و ارائه خدمات با کيفيت بالا به کاربران خود معتقد بوده و بدين منظور متحمل هزينه‌هاي بسيار سنگيني نيز شده است. اين شرکت با آينده نگري و پيش‌بيني افزايش کاربران اينترنت, و بمنظور جلوگيري از هر گونه افت کيفيت در ارائه خدمات اينترنت، سرعت پهناي باند اينترنت خود را مکرراً افزايش داده و همچنين پيشرفته ترين تجهيزات که قادر به هدايت حجم ترافيک در استاندارد کارير (Carrier class) که در ايران منحصر به فرد ميباشند را تهيه، نصب و مورد بهره برداري قرار داده است.

متاًٌسفانه از تاريخ 20/05/1386 بطور ناگهاني و به دلايل نامعلومي سرعت پهناي باند که در اختيار اين شرکت قرار دارد بيش از 20% تقليل يافت. در پيگيري‌هاي بعمل آمده, کارشناسان فني مخابرات علت عدم امکان تحويل پهناي باند تا حجم مورد قرارداد و افت شديد و ناگهاني کيفيت سرويس اينترنت را بروز اختلال در ارتباطات با شبکه بين‌الملل اعلام داشتند، که اين امر باعث کاهش مقدارپهناي باند تخصيص يافته به اين شرکت شده و موجب اختلال در ارائه خدمات گرديد.

با توجه به اعتراض وسيع کاربران و مشترکين, بمنظور اطلاع رساني به کابران معترض، اين شرکت دليل افت کيفيت را در
پيام ضبط شده تلفني بخش پشتيباني خود اعلام نمود.

بهر حال، با توجه به موضع گيري هاي دو روز گذشته برخي از مسئولين مخابراتي و ايراد اتهامات نادرست به اين شرکت، موضوع از طريق مقامات ذيربط در وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات تحت پيگيري ميباشد.

در همين زمينه:
* هشدار نسبت به شايعه پراکني پارس آنلاين
* اختلالات وسيع در سرويس پارس آنلاين
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image