چين بازاري مناسب براي مايكروسافت
-(3 Body)
|
چين بازاري مناسب براي مايكروسافت
Visitor
1013
Category:
کامپيوتر
واحد ام اس ان (MSN) مايکروسافت ميخواهد بازار چين را منطقهاي جداگانه از منطقه تجاري آسيا – پاسيفيک در نظر بگيرد. بر اين پايه، واحد ام اس ان در چين (MSN China) گزارشهاي خود را مستقيم به ايالات متحده خواهد فرستاد و از راه واحد ام اس ان در منطقه آسيا – پاسيفيک با شرکت مايکروسافت ارتباط نخواهد داشت. با توجه به اهميت بازار نرمافزار و اينترنت در چين، مايکروسافت ميكوشد جايگاه خود را در برابر ديگر رقباي خارجي بهبود بخشد. چين پس از ايالات متحده بزرگترين بازار اينترنتي در جهان است و نزديك به 137 ميليون تن در اين کشور از اينترنت استفاده ميکنند. از برنامههاي امسال MSN China، ارائه خدمات آنلاين جستوجوي کار (Job Search Service) را ميتوان نام برد. اين اقدام، MSN China را در برابر رقباي قدرتمند ديگري همچون 51job، ChinaHR.comوابسته به شرکت Monster Worldwide و Zhaopin.com قرار ميدهد. همچنين مايکروسافت از ماه گذشته ميلادي راهاندازي مرکز پژوهش و توسعه (MSN R&D) را در شهر شانگهاي آغاز كرده است. افزون بر اين، MSN China قصد دارد بهرهگيري از ديگر محصولات نرمافزاري و اينترنتي مايکروسافت را در چين گسترش دهد. در چين نزديك به 20 ميليون تن از ابزار ارتباطي آنلاين MSN Messenger استفاده ميکنند
|
|
|