جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
رشد بازار ماشين‌هاي اداري در کشورهاي در حال توسعه
-(2 Body) 
رشد بازار ماشين‌هاي اداري در کشورهاي در حال توسعه
Visitor 1075
Category: کامپيوتر
بازار ديجيتال- بازارهاي نوظهور اين روزها يک عامل کليدي براي رشد بازار محصولات ديجيتال به حساب مي‌آيند. اين موضوع حتي بازار ماشين‌هاي اداري و محصولات هاردکپي را هم تحت تاثير خودش قرار داده است. به اين ترتيب کارشناسان اعلام کرده‌اند اين بازارها رشد قابل توجهي را در بخش محصولات هاردکپي تجربه کرده‌اند.


جديدترين گزارش موسسه تحقيقاتي IDC در اين زمينه نشان مي‌دهد که بازار جهاني ماشين‌هاي اداري و محصولات هاردکپي در بازار کشورهاي در حال توسعه و نوظهور رشد سالانه 13 درصدي را تجربه کرده‌اند و صادرات آنها در فصل اول سال 2011 تا 2/7 درصد رشد داشته است.
بر اساس آمار منتشر شده، بازار جهاني محصولات هاردکپي در فصل اول صادراتي بيش از 30 ميليون دستگاه را به ثبت رسانده است. در اين ميان اما دستگاه‌هاي ليزري تک رنگ مانند دو فصل گذشته با در اختيار داشتن صادرات 5/8 ميليون دستگاهي و رشد سالانه 22 درصدي سهم قابل توجهي از بازار را به خودشان اختصاص داده‌اند.
با وجود آنکه اغلب توليدکنندگان بزرگ بازار جهاني محصولات هاردکپي ژاپني هستند، اما کارشناسان و تحليلگران IDC معتقدند که سونامي بزرگ ژاپن کوچک‌ترين تاثيري بر بازار اين محصولات نداشته است و به اين ترتيب انتظار مي‌رود بازار اين محصولات در ژاپن هم بعد از عبور از شرايط بحراني روزهاي رونق دوباره‌اش را با شروع سال ميلادي 2012 آغاز کند.
محصولات جوهرافشان گويا همچنان طرفداران بيشتري دارند. آمار منتشر شده نشان مي‌دهند که اين محصولات در فصل اول سال 2011 سهم 63 درصدي از صادرات کل اين بازار را در اختيار گرفته‌اند، اما اين رقم چهار درصد کمتر از فصل اول سال ميلادي گذشته است. در مقابل اما محصولات ليزري با در اختيار گرفتن سهم 33 درصدي از بازار جهاني، رشد 3 درصدي را نسبت به سال گذشته تجربه کرده‌اند.
بازار محصولات هاردکپي ليزري در اغلب مناطق جهان به جز ژاپن که در بحران بزرگي به سر مي‌برد، رشد داشته است. در اين ميان اما بازار کشورهاي آسياي پاسيفيک و آمريکاي لاتين با سهم 29 درصدي براي هرکدام بيشترين رشد را به خودشان اختصاص داده‌اند. از طرفي اولين فصل سال 2011 در واقع چهارمين فصل رشد متوالي براي بازار محصولات ليزري تک رنگ بوده است که با صادرات 5/8 ميليون دستگاهي، رشد سالانه 22 درصدي را داشته‌اند. در حقيقت پرينترهاي ليزري تک رنگ همچنان پرطرفدارترين ماشين‌هاي اداري هستند و سهم 62 درصدي را از کل بازار محصولات تک رنگ به خودشان اختصاص داده‌اند.
به طور کلي اما HP همچنان با در اختيار داشتن سهم 4/42 درصدي از بازار جهاني محصولات هاردکپي، برترين برند اين بازار به حساب مي‌آيد. اين شرکت رشد سالانه 5/10 درصدي را تجربه کرده و دومين سال متوالي را با بيشترين رشد در ميان پنج شرکت برتر دنيا سپري مي‌کند. شرکت Canon اما با صادرات 3/5 ميليون دستگاهي و سهم بازار 4/17 درصدي در جايگاه دوم قرار دارد. اين شرکت رشد دو برابري را در بازار مناطق آسياي پاسيفيک، اروپاي مرکزي، خاورميانه، آفريقا و آمريکاي لاتين تجربه کرده است.
شرکت Epson هم همچنان با صادرات 4/4 ميليون دستگاهي و سهم بازار 1/14 درصدي در جايگاه سوم قرار دارد و به جز بازارهاي آمريکاي لاتين و آسياي پاسيفيک، کاهش چشمگيري را در بازار مناطق ديگر دنيا تجربه کرده است. دو شرکت Samsung و Brother هم به ترتيب در جايگاه‌هاي بعدي قرار دارند و رشد نه چندان قابل توجهي را در اولين فصل سال 2011 براي خودشان به ثبت رسانده‌اند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image