مدير محترم ايرانسل بخواند
-(2 Body)
|
مدير محترم ايرانسل بخواند
Visitor
1426
Category:
کامپيوتر
هفته نامه بزرگراه فناوري - اين روزها از رسانه ملي، اتوبوسهاي درون شهري، مطبوعات سياسي و اجتماعي و IT و خلاصه در و ديوار شهر تهران تبليغات اپراتور دوم بر سر شهروندان سرازير ميشوند. "رنگ زرد" ديگر به نوعي سمبل اين اپراتور به واقع ثروتمند شده و طبيعي است که با اين حجم تبليغات، اولين چيزي که هر کاربري انتظار دارد سرويس خوب و مهمتر از آن تکريم ارباب رجوع است. در اين نوشتار هدف بررسي کيفيت سرويسدهي اين اپراتور محترم نيست، زيرا مباحث فني هميشه جاي دفاع کردن دارند. اصولا خبرنگاران براي ارتباط تنگاتنگ با هر نهادي به اولين مرجعي که رجوع ميکنند روابط عمومي هر سازمان و در اين مورد خاص هر اپراتوري است. چندي است حجم زياد پيامکهاي تبليغاتي ارسالي از اين اپراتور برخي افراد از جمله نگارنده را به کلافگي دچار کرده. براي فرار از اين حجم عجيب تبليغات و پيامهايي که حاوي جملاتي همچون" با سلام، خبري با ... ارسال شد...."، با مدير! روابط عمومي ايرانسل تماس گرفتم. اظهار تاسف خود را به مدير محترم اپراتور بزرگي همچون ايرانسل اعلام ميکنم که فردي را در مهمترين قسمت سازمان خود و در اين سمت قرار دادهايد که با کمال تاسف الفباي آداب اجتماعي را نيز نميداند. به عنوان يک خبرنگار که سالهاست در اين حوزه فعاليت داشته و دارم به طرز غريبي از رفتار و نوع صحبت کردن ايشان متعجب شدم. متاسفانه اين اولينبار نيست که مدير! اين روابط عمومي رفتار بسيار نامحترمانهاي با خبرنگاران داشته است. البته شايد سن كم و ناپختگي لازم علت برخورد ايشان با افراد باشد اما وقتي مقايسه مي كنم با مدير جوان پيشين روابط عمومي ايرانسل از قياسم پشيمان مي شوم. در سالهاي اخير تجربه حضور نيروهاي جوان و مستعد در روابطعموميها نشان داده است که حضور اين نيروها نشاط و طروات را با خود به همراه خواهد داشت. اما فراموش نکنيم که کار روابط عمومي تنها تغذيه تبليغاتي و ارتباطات درون سازماني نيست بلكه روابطعمومي به عنوان روغن بين چرخدندههاي يک سازمان بايد بتواند ارتباطات برون سازماني و حداقل مودبانهاي با تمامي قشرها و نه تنها خبرنگاران برقرار کند. .
|
|
|