جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
مروري بر بازار تابلوهاي ديجيتالي
-(0 Body) 
مروري بر بازار تابلوهاي ديجيتالي
Visitor 1465
Category: کامپيوتر
دنياي اقتصاد - تابلوهاي ديجيتالي يكي از انواع تابلوهاي تبليغاتي هستند كه با نمايش متن و تصوير به صورت متحرك از قابليت‌هاي فراواني براي معرفي محصولات برخوردارند.

مدل‌هاي تك رنگ، سه رنگ و تمام‌رنگ از جمله طرح‌هاي تابلوهاي تبليغاتي ديجيتالي محسوب مي‌شوند كه براي مكان‌هاي مختلف كاربرد دارند. اين نوع تابلوها بر حسب مكان مورد استفاده اندازه‌هاي متفاوتي دارند. البته اين تغيير اندازه در تابلوهاي ديجيتالي از طريق كم يا زياد كردن تعداد لامپ‌ها و كوچك كردن قاب يا ابعاد تابلو صورت مي‌گيرد.

از اين رو قيمت تابلوهاي ديجيتالي برحسب مواردي چون اندازه و رنگ (تك رنگ، چند رنگ و تمام رنگ) آن تعيين مي‌شود.

به اعتقاد فعالان بازار انواع تابلوهاي ديجيتالي، قيمتي كه براي تابلوهاي ديجيتالي تمام رنگ در نظر گرفته مي‌شود براساس متر مربع، نوع LED و توليد كشور سازنده آن محاسبه مي‌شود كه به طور نمونه مي‌توان مبلغي حدود 7ميليون تومان براي هر متر از اين نوع تابلوهاي ديجيتالي در نظر گرفت.
بر اين اساس براي يك تابلوي ديجيتالي تك رنگ در اندازه كوچك (60×20) سانتيمتر مي‌توان قيمتي حدود 290هزار تومان و براي اندازه (450×190 سانتيمتر) با تعداد لامپ (256×32) قيمتي معادل 3ميليون تومان برآورد كرد.

ضمن اينكه تابلوهاي ديجيتالي سه رنگ در اندازه (60×20) سانتيمتر با تعداد يك‌هزار و 24 لامپ استاندارد قيمتي حدود دوبرابر اندازه كوچك تك‌رنگ يعني 550هزار تومان دارند. اين در حالي است كه قيمت اين نوع تابلوهاي ديجيتالي (سه رنگ) در اندازه (450×190 سانتيمتر) حدود 5ميليون تومان است.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image