جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
مردان عامل اصلي رشد خريد اينترنتي
-(0 Body) 
مردان عامل اصلي رشد خريد اينترنتي
Visitor 1433
Category: کامپيوتر
پارس آنلاين - تحقيقات درباره‌ي ميزان افزايش خريدهاي اينترنتي نشان مي‌دهد كه مردان بيش از زنان سبب افزايش رشد خريدهاي اينترنتي شده‌اند. مردان ترجيح مي‌دهند كه به جاي تن دادن به سفرهاي درون شهري براي انجام خريد به سفارش‌هاي اينترنتي روي آورند.

اين تحقيقات كه در مراكز خريد بزرگ انجام شده است اين تئوري قديمي را كه بسياري از مردان با راهكار «خريد درماني» ناآشنا هستند، تا حدي رد مي‌كند، چرا كه در اين تحقيقات ديده شده است كه سهم بيش‌تر خريدهاي اينترنتي از فروشگاه‌ها مربوط به مردان است.

مردان عقايد به خصوصي درباره‌ي نحوه‌ي به دست آوردن نيازهاي خود و نگه‌داري از آن‌ها دارند، آن‌ها ترجيح مي‌دهند كه نيازهاي خود را به كم دردسرترين راه ممكن برآورده سازند و در نگه داشتن آن‌ها هم متحمل زحمتي نشوند. براي مردان خريد آسان و سريع از پشت كامپيوتر بسيار مطلوب‌تر از خارج شدن از خانه و ورود به خيابان‌هاي شلوغ و پر رفت‌وآمد است.

مردان خريد از طريق اينترنت را بسيار راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر از حضور در فروشگاه‌ها مي‌دانند و به نظر مي‌رسد كه در آينده‌اي نزديك مردان بيشتر خريدهاي خود را از اين طريق انجام دهند. از ديدگاه مردان خريد اينترنتي سختي حمل و نقل را هم در پي ندارد.

زنان برخلاف مردان استقبال زيادي از خريدهاي اينترنتي ندارند. به طور كلي برنامه‌ي مشخصي براي خريدهاي آنلاين در ميان زنان ديده نشده است و آنان اين گونه خريدها را راحت‌تر از مراجعه به فروشگاه‌ها نمي‌دانند. به عقيده‌ي زنان مراجعه به محل خريد و مشاهده‌ي نزديك اجناسي كه قرار است خريداري شود به كيفيت خريدكمك مي‌كند. از سوي ديگر زنان علاقه‌ي بيش‌تري به حضور مستقيم در فروشگاه و مشاهده‌ي فضاي آن دارند.

هر فرد بزرگ‌سال انگليسي به طور متوسط براي خريد كريسمس بيش از 40 ساعت وقت صرف مي‌كند، تحقيقات نشان مي‌دهد كه روي آوردن به خريد آنلاين مي‌تواند اين متوسط زماني را به 10 ساعت كاهش دهد.

آمار نشان مي‌دهد كه خريدهاي آنلاين كريسمس كشور انگلستان در سال جاري چيزي در حدود 13.3 ميليارد دلار بوده است اين آمار نسبت به دوره‌‌ي مشابه در سال 2004 دو برابر شده است. به گفته‌ي محققان تعداد فروشگاه‌هايي كه خدمات اينترنتي فروش را ارايه مي‌كنند نيز در همين فاصله‌ي زماني دو برابر شده است. همين موضوع مي‌تواند عامل مهمي در پيدا شدن عادت خريد اينترنتي در ميان مردم شده باشد.

آن‌چه كه در اين تحقيقات مشخص شده است اين است كه خريد آنلاين مي‌تواند ميزان فروش فروشگاه‌ها را نيز به ميزان چشم‌گيري تغيير دهد و از سوي ديگر ارايه‌ي خدمات آنلاين به تجهيزات گران‌قيمت يا زيادي نياز ندارد. گرايش بيش‌تر جامعه به خريد آنلاين مي‌تواند افزون بر بي‌دردسر كردن خريد به كاهش ازدحام در خيابان‌ها و معابر نيز كمك كند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image