موفقعيت مايکروسافت بدون ياهو
-(5 Body)
|
موفقعيت مايکروسافت بدون ياهو
Visitor
1549
Category:
کامپيوتر
شرکت مايکروسافت با برگزاري يک همايش دو روزه طي هفته آينده به تمام شرکتهاي اينترنتي و تبليغاتي نشان خواهد داد که بدون خريد ياهو نيز ميتواند در اين عرصه گام بردارد. شرکت مايکروسافت با برگزاري اين همايش سالانه قصد دارد کليه تصميمات و اقدامات جديد خود را در عرصه سرويسهاي اينترنتي و تبليغاتي نشان دهد و با ديگر شرکتهاي فعال در اين زمينه مذاکره کند. مايکروسافت هماکنون بزرگترين رقيب خود را در اين زمينه شرکت گوگل ميداند و با اين اقدام خود ميکوشد ميزان درآمدهايش را از اينترنت افزايش دهد. شرکت مايکروسافت پيش از اين اعلام کرده بود که قصد دارد با خريد ياهو اقدام بزرگي در اين زمينه انجام دهد که اين مذاکرات در تاريخ سوم مي سال جاري به پايان رسيد و مايکروسافت از خريد شرکت اينترنتي ياهو منصرف شد. غول نرمافزاري جهان قصد دارد با انتشار سياستهاي جديد خود در زمينه تبليغات اينترنتي طي همايش هفته آتي، نسل جديد خدمات اينترنتي خود را در اختيار کاربران بگذارد و از اين طريق دور جديد رقابتها را با ياهو و گوگل آغاز کند. شرکت مايکروسافت اعلام کرده است که با افزايش سرمايهگذاريهاي خود روي سايتهاي اينترنتي، تبليغات تلفنهمراه، تبليغات در بازيهاي کامپيوتري و آگهيهاي آنلاين در ديگر فضاهاي موجود نظير کامپيوتر ميزي Surface، بيش از پيش در اين زمينه فعال خواهد شد. به گفته کارشناسان مايکروسافت، اين اقدامات تنها به کمک بخشهاي مختلف مايکروسافت صورت خواهد گرفت و خريد شرکتهايي مثل ياهو کمک چنداني در اين زمينه نخواهد کرد.
|
|
|