جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
ميزان نفوذ تبلت‌ها در کشورهاي مختلف
-(9 Body) 
ميزان نفوذ تبلت‌ها در کشورهاي مختلف
Visitor 1597
Category: کامپيوتر
بازار محصولات ديجيتال شخصي با ورود موبايل‌هاي هوشمند و به دنبال آنها تبلت‌ها در سال‌هاي اخير شاهد تحولات بزرگي بوده است.


به عقيده بسياري از کارشناسان تکنولوژي، ورود اين محصولات به بازار سليقه ديجيتالي کاربران را تغيير داده است تا جايي که حالا ديگر کاربران در کشورهاي نه چندان بزرگ و توسعه يافته هم به دنبال استفاده از جديدترين تبلت‌ها و موبايل‌هاي هوشمند هستند.


در همين راستا موسسه تحقيقات دنياي ديجيتال ComScore به تازگي گزارشي را بر اساس آخرين تحقيقات آمار بدست آمده در اين مورد منتشر کرده است. کارشناسان و تحليل‌گران ComScore در اين گزارش به بررسي سهم موبايل‌هاي هوشمند و موبايل‌هاي معمولي بر اساس سيستم‌عامل به کار رفته در آنها، سهم ترافيک تبلت‌هاي مختلف بر اساس سيستم عامل‌ها و البته روند رشد مطالعه روزنامه‌هاي الکترونيک از طريق کامپيوترهاي شخصي و محصولات ديجيتال قابل حمل پيشرفته پرداخته‌اند.




iPad با بيشترين طرفداردر سطح جهان
در اين گزارش در واقع بر تغيير سليقه کاربران و تمايل آنها به استفاده از موبايل‌هاي هوشمند و تبلت‌ها در مقايسه با کامپيوترهاي شخصي تاکيد شده است و به همين دليل ميزان ترافيک و کاربري اين محصولات در کشورهاي بزرگ با بيشترين تعداد کاربر در مناطق مختلف جهان مورد بررسي قرار گرفته است.
با اين اوصاف iPad شرکت Apple همچنان حاکميت بازار محصولات ديجيتال شخصي را در اختيار دارد و بيش از 89 درصد از ترافيک جهاني تبلت‌ها را به خودش اختصاص داده است. در اين ميان اما بيشترين ترافيک مربوط به استفاده از iPad به ترتيب مربوط به کشورهاي کانادا، برزيل و سنگاپور بوده است.
سنگاپور اما در بين اين کشورها گويا در سال‌هاي اخير رشد خوبي را در بازار محصولات پيشرفته شخصي تجربه کرده و در نهايت تا بيش از6 درصد رشد را در بازار محصولات ديجيتال شخصي به جز کامپيوترهاي شخصي به ثبت رسانده است که از اين ميزان 2/62 درصد از ترافيک اين محصولات در سنگاپور به iPad مربوط است.
از طرفي تبلت‌هاي آندرويدي هم رشد چشمگيري را در بازارهايي مانند ايالات متحده تجربه کرده‌اند. iPod Touch هم سهم خوبي از ترافيک محصولات ديجيتال شخصي را در مقابل محصولات ديگري مانند کتابخوان‌هاي الکترونيکي و کنسول‌هاي بازي کامپيوتري در اغلب کشورهاي جهان در اختيار دارد.




روزنامه خوان‌ها تبلت به دست مي‌شوند
با رشد قابل توجه محصولات ديجيتال شخصي بود که روزنامه‌ها هم به تدريج الکترونيکي شدند. در ميان کشورهاي مختلف جهان اما انگليسي‌ها، سنگاپوري‌ها و بالاخره ژاپني‌ها به ترتيب بيشترين جمعيت روزنامه‌خوان‌هاي ديجيتال را به خودشان اختصاصداده‌اند.
اين موضوع بر اساس شاخصي ويژه بررسي مي‌شود که در واقع از تقسيم سهم ترافيک مطالعه روزنامه با دستگاه‌هايي غير از کامپيوترهاي شخصي بر درصد سهم ترافيک وبگردي در کل اينترنت با دستگاه‌هاي غير از کامپيوترهاي شخصي محاسبه شده است و ميزان متوسط اين شاخص برابر 100 است.
به اين ترتيب گويا طرفداران روزنامه‌ها همچنان ترجيح مي‌دهند روزنامه‌هاي الکترونيک را روي نمايشگرهاي بزرگ کامپيوترهاي شخصي‌شان بخوانند. اين در حالي است که به تدريج تمايل به انجام اين کار با محصولات شخصي قابل حمل ديگر در کشورهاي مختلف جهان رو به افزايش است.




Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image