جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نگران از همکاري گوگل و ياهو
-(2 نفر) 
نگران از همکاري گوگل و ياهو
بازدید 1756
گروه: کامپيوتر
ايتنا- دفتر دادستاني ايالات متحده تحقيقاتي را در خصوص امکان تباني و ايجاد انحصار ناشي از همکاري ياهو و گوگل بر سر تبليغات آنلاين آغاز کرد.
اين دفتر مايل است بداند آيا اقدام آزمايشي و دوهفته‌اي ياهو براي نمايش تبليغات گوگل در کنار نتايج جست‌وجوي خودش هيچکدام از قوانين آنتي‌تراست را نقض مي‌کند يا خير.
به گفته يک مقام آگاه، رگولاتوري‌هاي آنتي‌تراست تحقيقات اوليه خود را در خصوص اين اقدام آزمايشي آغاز کرده‌اند.
در اين گزارش آمده است اين مقام که مايل به افشاي هويت خود نبود اضافه کرد نگراني رگولاتوري دفتر دادستاني بيشتر ناشي از تماس تلفني است که طي آن اريک اشميت مديرعامل گوگل به جري يانگ مديرعامل ياهو پيشنهاد کرد تا براي خلاصي از دست مايکروسافت به وي کمک کند.
در اظهاراتي که از قول يک منبع ديگر ذکر گرديده آمده است دفتر دادستاني تحقيقاتي را درمورد تبعات همکاري بلند مدت دو شرکتي که رتبه‌هاي اول و دوم جست‌وجو را به خود اختصاص دادند آغاز نموده است.
گوگل و ياهو در عکس‌العملي اعلام کردند که مراتب اين همکاري موقت دوهفته‌اي را پيش از اين به اطلاع دفتر دادستاني رسانده بودند.
سخنگوي گوگل در ايميلي آورده است: «ما قبلاً تصميم خودمان را براي اين اقدام به دفتر دادستاني اعلام کرده بوديم و حالا هم براي رفع شبهات آمادگي کامل داريم.»
مايکروسافت تاکنون درمورد اين مسئله اظهار نظري نکرده است.


اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس