جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نگراني‌هاي ردهت
-(2 نفر) 
نگراني‌هاي ردهت
بازدید 1634
گروه: کامپيوتر
يکي از مديران شرکت ردهت، ورود شرکت اوراکل را به بازار لينوکس به شدت محکوم کرده است.
مايکل ايوانس (Michael Evans) جانشين رئيس توسعه همکاري ردهت، در کنفرانس و نمايشگاه MySQL در سانتاکلاراي کاليفرنيا، با اشاره به طرح شرکت ردهت با عنوان «يک لپ‌تاپ به ازاي هر کودک» (One Laptop Per Child)، تصميم اوراکل براي ورود به بازار لينوکس را « هدفي رياکارانه » خواند.
اوراکل در سال گذشته از برنامه خود براي جذب مشتريان لينوکس ردهت و رقابت با اين شرکت پرده برداشت. ايوانس گفت اوراکل افزون بر اينکه مي‌خواهد سيستم عامل خود را داشته باشد، مي‌كوشد تا کنترل رشد فناوري کد - باز را در حوزه‌هاي گوناگون همچون پايگاه داده، ميان‌افزار و نرم‌افزارهاي کاربردي نيز در دست گيرد.
ايوانس تهديد کرد : « اگر شما مي‌خواهيد به مهم‌ترين بازيگر بازار کد - باز ( شرکت ردهت ) لطمه بزنيد، مي‌توانيد آزمايش کنيد... »
مقام‌هاي اوراکل هنوز به گفته‌هاي ايوانس پاسخي نداده‌اند، اما از سوي ديگر، مارتن ميکوس (Marten Mikos) مديرعامل شرکت MySQL ، که ايوانس گفته‌هاي خود را در نمايشگاه و کنفرانس اين شرکت بيان کرده بود، خبر داد شرکت ردهت داراي روابط خوبي با اوراکل مي‌باشد. شرکت MySQL فروشنده پايگاه‌هاي داده کد - باز است.
ميکوس همچنين گفت: اوراکل يکي از شرکت‌هاي تابع MySQL را با نام InnoBase که موتور پايگاه داده توليد مي‌كند، خريداري کرده است و متعهد شده هر گونه ايراد در فناوري آن را برطرف سازد.


اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس