جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نگراني مسوولان ايرانسل از پرسش رسانه‌ها
-(0 نفر) 
نگراني مسوولان ايرانسل از پرسش رسانه‌ها
بازدید 1644
گروه: کامپيوتر
دنياي اقتصاد - در حالي كه چند هفته ‌از ارائه سيم‌كارت‌هاي ايرانسل و حداقل دو سال از فعاليت اين اپراتور ايراني مي‌گذرد، هنوز خبرنگاران رسانه‌ها حتي موفق به ديدن چهره مديرعامل آن نيز نشده‌اند.

بنابراين گزارش، عليرضا قلمبر دزفولي، مديرعامل اپراتور دوم تاكنون حتي يك جلسه گفت‌وگوي مطبوعاتي را با رسانه‌ها ترتيب نداده و تنها به گفت‌وگو با چند خبرگزاري محدود اكتفا كرده است.

اين در حالي است كه گفت‌وگوهاي منتشر شده از مديرعامل ايرانسل نيز تاكنون تنها به برخي اطلاعات محدود اكتفا كرده و به پرسش‌هاي اصلي روزنامه‌نگاران پاسخ گفته نشده است.

بي‌توجهي مديرعامل ايرانسل به مطبوعات و رسانه‌ها به گونه‌اي اعمال مي‌شود كه خبرنگاران دنياي اقتصاد نيز بارها در تماس با مسوولان روابط‌عمومي اين اپراتوري خواستار مصاحبه با مسوولان ايرانسل شده‌اند ولي همواره با عدم پاسخگويي مواجه شده‌اند.

با توجه به اين موضوع به نظر مي‌رسد مسوولان ايرانسل به‌دليل ضعف‌هاي متعدد در اين شبكه هنوز آمادگي قرار گرفتن در مقابل پرسش‌هاي رسانه‌اي را ندارند.ايرانسل تاكنون فقط170 BTS در تهران نصب كرده كه اين ميزان تنها 60درصد اين شهر را تحت پوشش قرار مي‌دهد.

اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس