جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نگهبانان ديجيتالي خودرو كمي ارزان شدند
-(0 نفر) 
نگهبانان ديجيتالي خودرو كمي ارزان شدند
بازدید 1705
گروه: کامپيوتر
دنياي اقتصاد - قيمت انواع دزدگيرهاي اتومبيل طي دو ماه اخير با كاهش قيمت جزئي روبه‌رو بوده است.

به اعتقاد فعالان بازار اين محصول، با زياد شدن تنوع دزدگيرهاي خودرو، اين شرايط ايجاد شد كه قيمت بيشتر مارك‌هاي موجود اين كالا در بازاري رقابتي با كاهش مواجه شود. البته اين كاهش قيمت در حد 2 تا 5درصد است.

گارد، اتوران، استيل مكس، كرنول، ترنادو، پرو، كامرشيال، گلدن آي، تاپ تس، والئو، استيل ويت، چيتا، ماجيكار وسليكون از جمله برندهاي موجود از اين كالا در بازار محسوب مي‌شوند كه بيشتر آنها توليد كشور چين هستند و از يك رنج قيمت برخوردارند.

انواع دزدگيرهاي ماشين را به چند مدل تقسيم مي‌كنند كه كاربردهاي گوناگون دارند.
فابريك، ساده و تصويري از انواع دزدگيرهاي ماشين هستند. دزدگيرهاي فابريك براي نوع خاصي از ماشين كاربرد دارند.
دزدگيرهاي ساده نيز قابليت نصب براي تمام ماشين‌هاي ساده را دارا هستند و قابليت‌هايي چون باز و بسته كردن در و صندوق را دارند. بعضي از اين مدل‌ها به صورت صدادار و بعضي بي‌صدا هستند.
دزدگيرهاي تصويري نوع ديگر اين كالا هستند كه قابليت نمايش خودرو بر ريموت دزدگير را دارند، البته بعضي از اين دزدگيرها قابليت خاموش كردن ماشين بعد از سرقت بعد از طي 500 متر را دارا هستند.
در حال حاضر قيمت دزدگيرهاي ماشين برندگارد از نوع ساده حدود 24هزار تومان است و نوع فابريك پرايد 30هزار تومان و نوع فابريك پژو نيز 34هزار تومان قيمت دارد، ضمن اينكه نوع تصويري آن 75هزار تومان است.
در بين انواع دزدگيرهاي ماشين مارك ماجيكار نسبت به ديگر انواع آن از قيمت بالاتري برخوردار است.
همچنين قابليت خاموش و روشن كردن ماشين به كمك ريموت را دارا است. در‌حال‌حاضر قيمت انواع دزدگيرهاي معمولي برند ماجيكار 37هزار تومان است و نوع تصويري آن با قيمت 135 تا 170هزار تومان به فروش مي‌رسد.
«استيل ميت» قيمت 38 تا 45هزار تومان براي نوع ساده دزدگيرهاي ماشين و 65 تا 80هزار تومان را براي نوع تصويري آن مي‌توان در نظر گرفت. به گفته يكي از فروشندگان بازار، انواع دزدگير ماشين در بازار با برندهاي سامسونگ و پاناسونيك هستند كه محصول شركت سامسونگ و پاناسونيك محسوب نمي‌شوند و فقط از نام تجاري آنها استفاده شده است و با قيمت 23 تا 25هزار تومان به فروش مي‌رسند و ضمن اينكه نوع تصويري آن از برندهاي متفرقه در بازار موجود نيست.
به گفته فعالان بازار انواع دزدگيرهاي ماشين‌هاي سبك با برق 12ولت كار مي‌كنند و قابليت نصب روي ماشين‌هاي سنگين را دارا نيستند.
از اين رو دزدگيرهايي با ظرفيت برق 24 ولت بايد براي ماشين‌هاي سنگين به كار گرفته شود كه بيشتر اين نوع دزدگيرها در مارك ماجيكار ديده مي‌شود كه از لحاظ قيمت حدود 15هزار تومان از نوع دزدگيرهاي مخصوص ماشين سبك گرانتر هستند.
طبق اعلام فعالان بازار 80درصد دزدگيرهاي ماشين كه در بازار موجود هستند محصول كشور چين و همه از نوع درجه 2 هستند و با كيفيت محصولات اروپا عرضه نمي‌شوند.
از خيابان اميركبير به عنوان بورس اصلي خريد و فروش انواع دزدگيرهاي ماشين نام مي‌برند، ضمن اينكه بيشتر فروشگاه‌هاي سطح شهر كه به كار اسپرت كردن ماشين مي‌پردازند در اين زمينه فعاليت مي‌كنند.

اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس