جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نمايش کوچترين تلفن ماهواره اي ثريا درنمايشگاه ايپاس
-(1 Body) 
نمايش کوچترين تلفن ماهواره اي ثريا درنمايشگاه ايپاس
Visitor 2351
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - شرکت ارتباطات تلفن آسيا نماينده شرکت ارتباطات ماهواره اي ثريا در ايران درششمين نمايشگاه بين المللي تجهيزات پليسي و امنيتي ( ايپاس )کوچکترين تلفن ماهواره اي را به نمايش گذاشت ،تلفن هاي ماهواره اي ثريا امکان ارتباط در مناطقي که ارتباط زميني وشبکه اي GSM در دسترس نيست را فراهم مي کنند.

کسري محقق زاده مديرعامل شرکت ارتباطات تلفن آسيا درنشستي مطبوعاتي در نماشگاه ايپاس گفت:چهار شرکت در جهان در حوزه ارتباطات تلفني ماهواره اي فعالند که ثريا يکي از آنها به شمار مي آيد.

وي افزود:سيستم ارتباط ماهواره اي مکملي براي سيستم هاي مخابراتي است و نقاطي که تحت پوشش GSMنيست توسط ماهواره قابل پوشش مي شود،همچنين در زمان اختلال سيستم هاي مخابراتي مي توان از سيستم تلفن ماهواره اي استفاده کرد.

محقق زاده در خصوص تلفن هاي ماهواره اي ثريا گفت:ارسال فاکس،ديتا،اس ام اس ،ام ام اس و voice از جمله قابليت هاي اين گوشي هاست و علاوه بر اين سيستم موقعيت يابي که در اين تلفن ها پيش بيني شده رديابي موقعيت در مناطق دورافتاده اي که فاقد راه ارتباطي هستند را امکان پذير مي کند.

به گفته وي عموم مردم مي توانند از اين نوع گوشي ها استفاده کنند وقيمت فروش سيم کارت هاي ثريا 110 هزار تومان است.

وي قيمت گوشي هاي ثريا را در حدود 800 هزار تومان اعلام کرد و گفت: هزينه مکالمه با تلفن ماهواره اي گران است و اگر مکالمه بين ثريا با ثريا باشد دقيقه اي 350 تومان و اگر مکالمه بين ثريا و ساير اپراتورها ي داخل کشور باشد مکالمه دقيقه اي 865 تومان محاسبه مي شود.

طبق گفته محقق زاده در حال حاضر 20هزار تلفن ماهواره اي ثريا در ايران مورد استفاده قرار دارد و بيشتر ارگان ها و سازمان ها براي بخش هاي بحراني و يا تامين ارتباطات خارج از کشور خود از آن استفاده مي کنند.

گوشي مدل SG2520 که در غرفه ثريا به نمايش گذاشته شد تلفن هوشمند ماهواره اي با سه فناوري GSM-GPSو ماهواره است که بدون اختلال امکان ارتباط با 110 کشور دنيا را فراهم مي کند.
اين گوشي با 180 گرم وزن و صفحه نمايش 1/9 اينچي و دوربين 1/3 مگاپيکسلي طراحي شده و قابليت دسترسي ماهواره اي به اينترنت را دارد.

همچنين گوشي SO2510 با 130 گرم وزن و32 مگا بايت حافظه مدل جديد و سبکي از گوشي هاي ثريا به شمارمي آيد .

به گفته محقق زاده شرکت ارتباطات تلفن آسيا از اواسط سال 84 فعاليت خود را به عنوان نمايندگي شرکت ثريا آغاز کرده و داراي مجوز ارايه خدمات مخابراتي ارتباطات همراه بين المللي ماهواره اي GMPCS از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات است.

شرکت ارتباطات تلفن آسيا درسالن 38 با نام غرفه ثريا در نمايشگاه ايپاس که از ششم تا نهم تيرماه برگزار شده شرکت کرده است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image