جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نمايشگاهي براي عرضه فناوري‌هاي نوين
-(1 نفر) 
نمايشگاهي براي عرضه فناوري‌هاي نوين
بازدید 1936
گروه: کامپيوتر
در نمايشگاه بين المللي وسايل الکترونيک 2008 که دهم ژانويه در لاس وگاس آمريکا برگزار شد، شگفتي هاي فناوري مدرن در حوزه هاي مختلف از جمله تلفن همراه موبايل در معرض ديد عموم قرار گرفت.
در اين نمايشگاه تلفن هاي همراه تاچ اسکرين جديد، کنترلگرهاي از راه دور، ساعت مچي، قاب عکس هاي ديجيتالي، و دستگاههاي بازي ويديويي به نمايش درآمد.
همچنين خانه اي هوشمند مجهز به صفحات تاچ اسکرين در آن به نمايش در آمد که افراد را قادر مي سازد از هر جاي خانه چراغها را خاموش کرده و حرارت خانه را تنظيم کنند، همچنين از قابليت راهنمايي افراد نابينا و ارسال هشدار برخوردار است.
"بيل گيتس" بناين گذار مايکروسافت در اين نمايشگاه بين المللي گفت که جهان وارد دومين دهه ديجيتالي خود مي شود و در اين دهه برارتباط مردم و وجود نرم افزار در همه جا اعم از تلفن همراه، تلويزيون، ميز، اتومبيل، ساعت مچي، و دستگاههايي که اختراع مي شوند، متمرکز شده است.
وي افزود: به زودي رايانه ها در ميزها خواهند بود، نه روي آنها.
"بيل گيتس" ميلياردر معروف در سال 1996 اعلام کرده بود که جهان وارد اولين دهه ديجيتالي خود مي شود، تعداد رايانه ها به 1 ميليارد دستگاه رسيد، ارتباط اينترنتي پهن باند آغاز به کار کرد، ضريب نفوذ تلفن همراه به 40 درصد جمعيت جهان رسيد، و نرم افزار تجربه مردم را از موسيقي و عکس برداري تغيير داد.
وي براي بار دوم از بين رفتن ماوس و صفحه کليد و جايگزيني دستگاههايي داراي قابليت دريافت دستور صوتي و صفحات حساس به لمس را پيش بيني کرد.
گيتس رايانه اي شبيه ميز را نمايش داد که قادر به پاسخ گويي به حرکات نوک انگشتان است، برخوردار بود.
وي افزود: هم اکنون که وارد دهه دوم ديجيتالي شده ايم گرايش بعدي بسيار روشن است، تمامي رسانه هاي و سرگرمي ها بر مبناي نرم افزار خواهند بود.
ميکرو تراشه ها چنان ارزان و هوشمند شده اند که مي توان آنها را در همه جا تعبيه کرد.
وي همچنين گفت که اينترنت کليد دسترسي به همه چيز از جمله اطلاعات، سرويس ها، و سرگرمي خواهد بود.
اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس