جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


نمره 20 به سانيو و موتورولا
-(2 Body) 
نمره 20 به سانيو و موتورولا
Visitor 1837
Category: کامپيوتر
دو شركت موتورولا و سانيو در ميان تمامي شركت‌‏هاي توليدكننده تلفن همراه به لحاظ جلب رضايت مشتري بالاترين نمره را به خود اختصاص دادند.
بررسي‌‏ها نشان مي‌‏دهد، شركت موتورولا در بخش طراحي گوشي‌‏ها و فاكتورهاي عملياتي بالاترين سطح رضايت‌‏مندي در ميان مشتريان را داشته، اين در حالي است كه شركت سانيو به لحاظ عملكرد اجرايي وكيفيت بيشترين درصد رضايت مندي مشتريان را داشته است.
طبق تحقيقات، پس از دو شركت موتورولا و سانيو شركت‌‏هاي سامسونگ و ال‌‏جي، بالاترين سطح رضايت مشتريان را به خود اختصاص داده‌‏اند.
در اين گزارش آمده است؛ مشتريان به طور متوسط مدت5/17ماه از گوشي‌‏هاي تلفن همراه خود استفاده مي‌‏كنند، اين در حالي است كه اين رقم در گزارش پيشين كه درماه نوامبر سال 2006 منتشر شده بود 6/16 ماه ارزيابي شده بود.
متوسط بهايي كه هر فرد كاربر براي خريد گوشي تلفن همراه مي‌‏پردازد از 103 دلار در سال 2002 به 93 دلار در سال 2007 كاهش يافته است كه دادن تخفيف از سوي شركت‌‏هاي توليد گوشي و دادن گوشي‌‏هاي تلفن همراه به صورت مجاني از سوي شركت‌‏هاي اپراتوري تلفن همراه به كاربران مشترك از جمله دلايل اصلي كاهش هزينه‌‏هاي مصرفي هر فرد كاربر بر روي خريد گوشي جديد بوده است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image