جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نهمين نمايشگاه کامپيوتر مشهد فردا افتتاح مي شود
-(0 نفر) 
نهمين نمايشگاه کامپيوتر مشهد فردا افتتاح مي شود
بازدید 1762
گروه: کامپيوتر
آي تي ايران - نهمين نمايشگاه کامپيوتر، هفتمين نمايشگاه ماشين هاي اداري و اولين نمايشگاه تخصصي موبايل و تجهيزات جانبي از 9 الي 13 شهريور در مشهد توسط سازمان نظام صنفي رايانه اي استان خراسان برگزار مي شود.

مهندس هاشمي، عضو شوراي مرکزي سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور با اشاره به نحوه برگزاري نمايشگاه کامپيوتر استان خراسان گفت : در سالهاي نخست برگزاري نمايشگاه در مشهد علي رغم کاستي هاوشرايط نامساعد مکان تازه تاسيس نمايشگاه ، انگيزه زيادي جهت شرکت در اينگونه همايشهادر بين فعالان اين صنعت در اين منطقه ايجاد شد.

ولي متاسفانه اين حضور گسترده صنف در سالهاي بعد باعث ايجاد غرور کاذب در ذهن مديران دائما در حال تغيير نمايشگاه گرديده و موجب کم رنگ شدن حضور فعالان صنف در سالهاي اخير شد. با توجه به اينکه به صحنه بازگرداندن اعضا، کاري بسيار مشکل بود، ولي اين مهم با اعتمادي که اعضا به سازمان نظام صنفي رايانه اي استان داشتند و با برگزاري نشست هاي پي در پي مسولين سازمان با مديران جديد نمايشگاه نتايج مثبتي به ارمغان آمد و استقبال خوبي از برگزاري نمايشگاه توسط سازمان صورت گرفت.

وي افزود : تسهيلات و امکاناتي که در اين نمايشگاه در نظر گرفته شده است شامل تخفيف 10 % از هزينه اجاره فضاي غرفه ها، اختصاص يک صفحه آگهي رايگان در کتاب ويژه نمايشگاه ، تبليغات تلويزيوني با 90 % تخفيف براي اعضا ،تبليغات محيطي با 30% تخفيف ،اجاره سالن سمينار با 50 % تخفيف و اينترنت Wire-less رايگان در نمايشگاه مي باشد. همچنين زمان برگزاري نمايشگاه نيز با توجه به نظر اعضاي صنف از بهمن ماه به شهريور ماه تغيير يافت.
مهندس هاشمي با اشاره به همکاري نهادهاي مشارکت کننده در برگزاري نمايشگاه با سازمان نظام صنفي رايانه اي استان اظهار داشت: خوشبختانه با جلسات برگزار شده تعاملات خوبي با دست اندرکاران ذي ربط ايجاد نموديم که اميد است باادامه همکاريها گام هاي بلندي در راستاي منافع صنفي و ملي برداريم.

وي ادامه داد : يکي از نکات قابل توجه در مورد برگزاري يک نمايشگاه، مکانيسم برگزاري آن و اموري است که به نحوه جذب و تشويق غرفه داران مربوط مي شود. بطور کلي مکانيسم برگزاري بايد به گونه اي باشد که انگيزه کافي را براي صاحبان صنعت ، واحدهاي صنفي ، دانشگاهها و دانشجويان جهت شرکت در نمايشگاه و ارائه فناوري جديد ايجاد نمايد. اين انگيزه مي تواند توسط برگزاري کنفرانس ها ، فراخوان مقاله ، تخفيف ويژه براي ارائه دهندگان فناوري هاي جديد ، اهدا هدايا به مقالات برتر و. . . تقويت شود . برگزار کنندگان نيز بايد بر آن باشند که بخش تخصصي و بخش هاي ديگر نمايشگاه از هم مجزا باشند تا هم متخصصين و هم غير متخصصين به آنچه در نظر دارند راحت تر دست يابند .

عضو شوراي مرکزي سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور با اشاره به برگزاري نمايشگاه الکامپ استان تهران اظهار داشت: با يک نگاه ساده هر بيننده اي مي توانست عدم توانمندي برگزار کنندگان نمايشگاه الکامپ تهران را لمس نمايد. چيدمان نادرست رسته ها، غرفه هاي خالي و عدم حضور بزرگان صنف نيز از ديگر مشکلات اين نمايشگاه بود.

وي در پايان با اشاره به تاريخچه نمايشگاه کامپيوتر در مشهد گفت :تاريخچه برگزاري نمايشگاه کامپيوتر در مشهد به سالهاي 1370و1371باز ميگردد. در آن زمان شرکتهابه صورت کنسرسيومي در داخل تالارهاي شهر، نمايشي از تجهيزات و فستيوال فروش برگزار مي کردند.

در سال 1376 با مساعدت استانداري خراسان ومديران وقت بصورت وسيعتر محل يکي از سالنهاي ورزشي مشهد به اين منظور اختصاص يافت. از سال 1377 نيز با افتتاح سالنهاي سرپوشيده نمايشگاه، کليه نمايشگاههاي شهر به اين مکان انتقال پيدا کرد و از سال 1379 هم با حضور تعدادي از نمايندگيهاي خارجي نمايشگاه کامپيوتر کار خود را بصورت بين المللي دنبال نمود .

اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس