جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نوسان قيمت گوشي‌ها همچنان ادامه دارد
-(0 نفر) 
نوسان قيمت گوشي‌ها همچنان ادامه دارد
بازدید 1929
گروه: کامپيوتر
فناوران - به علت كاهش گوشي در بازار و افزايش تقاضا، قيمت اين كالاي پرمصرف در بازار ايران دوباره بالا رفت.


به گفته برخي فعالان بازار، كاهش واردات گوشي‌هاي موبايل از طرف واردكنندگان رسمي و جلوگيري شديد ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز از ورود گوشي‌هاي قاچاق، واردات اين محصول را با مشكل مواجه كرده است. بنابراين عرضه اين محصول در بازار كم شده و از سوي ديگر قيمت‌ها دوباره افزايش يافته است.

به گفته اين فعالان، به علت افزايش قيمت، قدرت خريد مردم باتوجه به تقاضاي‌شان پايين آمده و بازار دوباره در حالت نوسان و بي‌ثباتي قرار گرفته است.

محمدحسن صدري، مديرعامل مركز خدمات طلايي نوكيا با تاييد اين مطلب گفت: به علت تعرفه بالا قصد واردات وسيع را نداريم و فقط قرار است ظرف 3-4روز آينده تعداد محدودي از مدل N95 را وارد بازار كنيم.

وي برخلاف برخي از فعالان افزود: باتوجه به ارزان‌شدن بيش از پيش سيم‌كارت، بودجه مردم براي خريد گوشي بالا رفته و ديگر حاضر به خريد گوشي low-end با كارآيي‌هاي پايين نيستند.

وي ادامه داد: ما در حال حاضر تعداد زيادي از مدل‌هاي ارزان‌قيمت به علت اختلاف قيمت كم با انواع مشابه قاچاق در انبار داريم ولي به علت عدم استقبال مردم به ميزان كمي وارد بازار مي‌كنيم.

مهدي نادر، مدير فروش سيتادل تلكام نيز از واردات زودهنگام برخي محصولات سوني اريكسون خبر داد ولي يادآور شد كه هنوز از زمان دقيق عرضه آنها به بازار اطلاعي در دست نيست.

فعالان بازار در مورد گوشي‌هاي ساخت داخل مي‌گويند: در مدت 6 ماه اخير فقط تبليغات اين گوشي‌ها را ديده‌ايم و هنوز هيچ نمايندگي رسمي در پايتخت ديده نشده است.

آنها مي‌گويند: تنها درخواست مشتريان براي گوشي‌هاي GLX است و از پنج توليدكننده نيز فقط محصولات دو توليدكننده تاكنون وارد بازار شده است.

فروشندگان بازار موبايل تاكيد مي‌كنند كه از ورود كالاهاي قاچاق به شدت جلوگيري مي‌شود به‌طوري كه گوشي‌هاي قاچاق به ندرت در بازار ديده مي‌شوند و ما هم مجبوريم كه گوشي را از نماينده رسمي گران بخريم كه در نتيجه گران هم مي‌فروشيم.

اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس