جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هزينه تمام‌شده هر SMS براي مخابرات70 تا 100ريال است
-(1 نفر) 
هزينه تمام‌شده هر SMS براي مخابرات70 تا 100ريال است
بازدید 1742
گروه: کامپيوتر
رييس مركز پيام كوتاه امام‌خميني(ره) شركت ارتباطات سيار، هزينه تمام شده هر SMS براي مخابرات را 70 تا 100ريال اعلام و اضافه كرد كه سازمان تنظيم مقررات تعرفه SMS را بررسي مي‌كند.

رستمي، در گفت‌وگو با خبرگزاري ارتباطات و فناوري اطلاعات نرخ تمام شده هر پيام كوتاه (SMS) ارسالي براي مشتركان تلفن‌همراه در شرايط كنوني را معادل 30درصد هر پالس مكالمه عنوان كرد.

رستمي، گفت: با توجه به پارامترهايي نظير ميزان اشغال مدار، هزينه نگهداري پيام‌هاي كوتاه و همچنين ديگر مسائل فني، پرداخت هزينه هر پيام كوتاه براي مشتركان به مبلغ 100ريال منصفانه است.

رييس مركز پيام كوتاه امام‌خميني(ره) شركت ارتباطات سيار، گفت: نرخ پرداختي بابت SMS پيش از اين، از طريق صاحبان مجمع متشكل از وزيران ارتباطات و فناوري اطلاعات، اقتصاد و امور دارايي و همچنين رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و اداره تعرفه‌هاي هيات‌مديره مخابرات تعيين و نهايي شده است. با اين حال، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با استعلام اين موضوع، در صدد است تا قيمت نهايي هر پيام كوتاه را كاهش دهد.

رستمي در پايان گفت: با كاهش نرخ نهايي SMS براي مشتركان، به طور قطع حجم پيام‌هاي كوتاه ارسالي شهروندان نيز افزايش خواهد يافت و امكان ايجاد ارتباط ميان مشتركان تلفن‌همراه، با سهولت بيشتر فراهم خواهد شد.

اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس