جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نوکيا اولين گوشي‌هاي مجهز به ويندوزفون را رونمايي کرد
-(2 نفر) 
نوکيا اولين گوشي‌هاي مجهز به ويندوزفون را رونمايي کرد
بازدید 1765
گروه: کامپيوتر
آي‌تي‌ايران- لندن، انگليس در همايش Nokia World سري موبايل‌هاي معمولي هوشمند، نقشه‌هاي بي‌نظير نوکيا، همکاري با برند لوازم‌جانبي Monster معرفي شدند.
در اين همايش اين شرکت براي مشتري‌ها، شرکا و برنامه‌نويسان، نوکيا با پرده‌برداري از مجموعه چشم‌گير گوشي‌هاي مبتکرانه، خدمات و لوازم جانبي شامل اولين گوشي‌هاي هوشمند ويندوزفون با سري Lumia پيشرفت واضحي در استراتژي خود نشان داد. گوشي خارق‌العاده و اجتماعي نوکيا Lumia 800 با طراحي جذاب، بهترين تجربه اينترنت و اجتماعي، محيط آشناي نوکيا، مانند قابليت‌هاي تصويربرداري و تجربيات اختصاصي جديد محتوا را به زندگي ارائه مي‌دهند. نوکيا Lumia 710 يک گوشي هوشمند زيبا است که تجربه Lumia را براي مردم بيشتري در سراسر جهان فراهم مي‌کند.
افزون بر اين، نوکيا چهار گوشي موبايل جديد با طراحي شيک، تجربه اجتماعي غني و فناوري مکان‌يابي معرفي کرد. گوشي‌هاي نوکيا Asha 300، نوکيا Asha 303، نوکيا Asha 200 و نوکيا Asha 201 مرز بين گوشي‌هاي هوشمند و گوشي‌هاي ساده‌تري که ويژگي بارزي داشته را با ترکيب تجربه لمسي و QWERTY، دسترسي سريع و آسان به اينترنت و پيام‌رساني از ميان برداشته‌اند.
استفان الاپ، مدير ارشد اجرايي نوکيا در اين مورد مي‌گويد: « هشت ماه پيش، ما استراتژي جديدمان را ارائه کرديم و امروز پيشرفت آشکار اين استراتژي را در عمل نشان مي‌دهيم. ما ابتکار را از طريق تمام مجموعه خود، از گوشي‌هاي هوشمند تا موبايل‌هاي معمولي هوشمندتر، ايجاد کرده‌ايم. ما محصولات جديد و قدرتمند خود را، از نوکيا Lumia 800 تا نوکيا Asha 201، سريع‌تر از قبل وارد بازار مي‌کنيم. من بي‌نهايت به اين گوشي‌هاي جديد و پرسنل نوکيا که وقوع آن را عملي کردند افتخار مي‌کنم.»
پيت کانينگهام، مدير تحليل در مرکز Canalys مي‌گويد: «از زمان تغييرات بزرگ و استراتژيک نوکيا فقط در هشت ماه پيش، کمپاني انرژي جديدي گرفته است. نوکيا بهبودهاي قابل توجهي در سيمبين ايجاد و ويندوزفون‌هاي متمايزي توليد کرده و به ساخت مجموعه قوي گوشي‌هاي معمولي خود ادامه مي‌دهد. نوکيا در حال عمل به تعهدات خود است و آشکارا مسير خود براي آينده‌اي موفق به نمايش گذاشته است.»
اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس