جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نوکيا به استقبال از رمضان مي رود
-(2 Body) 
نوکيا به استقبال از رمضان مي رود
Visitor 1876
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - شرکت نوکيا، پيشرو جهاني بازار ارتباطات سيار، اعلام کرد که برنامه هاي کاربردي جديدي را براي همگامي با ماه مبارک رمضان ارائه خواهد کرد.

نوکيا براي همراهي بيشتر با کاربران خود، بخشي از گوشي هاي خود را به اين برنامه هاي جديد مجهز نموده و روانه بازار خواهد نمود. اين گوشي ها از بين مدل هايي که فروش موفقي را در خاورميانه و شمال آفريقا داشته اند انتخاب شده اند. گوشي هاي N73 Special Edition ،N95، 6300، 6120 Classic ، 3110 Classic، E61i، E90 و E65 از زمره همين گوشي ها هستند که با نرم افزارهاي جديد ارائه خواهند شد.

تيمو تويکانن، قائم مقام ارشد بازاريابي و مشتريان نوکيا در خاورميانه و آفريقا اظهار داشت: " در نوکيا ما ازرقابت در حل چالش ها يي که در راه توسعه و پرورش برنامه هاي ويژه، براي راحتي زند گي مشترکانمان لذت مي بريم.."

وي همچنين معتقد است: برنامه هاي ويژه رمضان که براي گوشي هاي نوکيا تهيه شده است ، به خصوص Azkar و Ramadaniat مسلمانان را جهت بهره مندي هرچه بيشتر از ماه مبارک رمضان امسال و سال هاي بعد کمک خواهد کرد. ضمن آنکه برنامه هاي اسلامي، مناسب آن دسته از کاربراني است که به دليل مشغله زياد تمايل دارند از فناوري براي استفاده بهتر از زما نشان ياري بگيرند.

مروري بر برنامه ها:

- برنامه Azkar مجموعه ارزشمندي از دعاهاي سحر و افطار است. اين برنامه به زبان هاي عربي، انگليسي، فارسي، فرانسه و اردو تهيه شده و امکان ارسال ادعيه را از طريق SMS نيز دارد. در ضمن يک برنامه شمارنده نيز در آن تعبيه شده که مي تواند به عنوان تسبيح براي شمارش اذکار و ادعيه به کار رود.
- برنامه ديگر به نام Ramadaniat مشتمل بر مجموعه بزرگي از دستورات مربوط به روزه، زکات فطريه، برکات ليالي قدر و برنامه اعتکاف در ماه رمضان است. اين برنامه شامل تعدادي تصوير مربوط به موارد گفته شده نيز مي باشد. همانند برنامه Azkar، موارد مهم اين برنامه نيز از طريق SMS قابل ارسال است.

- برنامه Ramadan Greeting امکان ارسال کارت تبريک براي ماه هاي مبارک از جمله رمضان را از طريق SMS و MMS فراهم مي کند. تعداد زيادي تصوير که از گالري برنامه قابل انتخاب هستند امکان تهيه کارت هاي زيبايي را فراهم مي آورند . در ضمد با استفاده از برنامه مخصوصي که در کوشي تعبيه شده امکان خلق کارت هاي شخصي هم به مشترکان داده شده است.
- برنامه Hajj and Umrah راهنماي کامل حج و عمره است. اين نرم افزار به صورت چند رسانه اي و گويا مناسک حج و عمره راقدم به قدم آموزش مي دهد.

- برنامه Islamic Organizer که روي بعضي از گوشي ها نصب خواهد شد، شامل الارم براي اعلام وقت نمازهاي پنج گانه بوده، قبله نما داشته و داراي تقويم هجري است. ضمن آنکه امکان علامت گذاري مناسبت هاي مهم مذهبي را نيز دارد.

- واژه نامه Universal نيز با پشتيباني از زبان هاي انگليسي، عربي، فارسي، اردو و فرانسه، امکان شنيدن و ديدن ترجمه لغات را فراهم مي آورد.

امکانات ويژه براي N73
دارندگان گوشي هاي N73 Special Edition علاوه بر برنامه هاي گفته شده، دو کتاب الکترونيکي ارزشمند چهل حديث قدسي و چهل حديث نبوي را به صورت از پيش نصب شده روي حافظه هاي miniSD دريافت خواهند نمود.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image