جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هم‌انديشي در خصوص مزايده VOIP برگزار مي‌شود
-(1 Body) 
هم‌انديشي در خصوص مزايده VOIP برگزار مي‌شود
Visitor 1674
Category: کامپيوتر
ايتنا- سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي طي فراخواني از شرکت‌هاي فعال در حوزه خدمات تلفن اينترنتي براي بررسي چالش‌هاي مزايده VOIP دعوت به عمل آورده است.
ناصرعلي سعادت، مسئول کميسيون اينترنت سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي استان تهران با اشاره به مزايده VOIP عنوان کرد: روند اين مزايده بر خلاف سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي و در راستاي افزايش تصديگري دولت در حوزه ارتباطات و خدمات تلفن اينترنتي است.
وي افزود به نظر نمي‌رسد که جابجايي ترافيک مکالمات بين‌الملل به لحاظ قانوني در حيطه وظايف شرکت زيرساخت باشد و پيش از اين نيز مقرر شده بود که سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي کشور متن پروانه VOIP را نيز تدوين نمايد و به شرکت‌هاي فعال در اين حوزه مجوز فعاليت داده شود اما با روند کلي اين قضيه به طور کلي به فراموشي سپرده شده است.
رئيس کميسيون اينترنت سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي با اشاره به اينکه اين نشست هم‌انديشي روز چهارشنبه 11 ارديبهشت ماه از ساعت 17 الي 19 در محل دبيرخانه سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي برگزار خواهد شد افزود در اين نشست هم‌انديشي چالش‌هاي قانون برگزاري اين مزايده مورد بررسي قرار خواهد گرفت.



Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image