جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نوکيا رقيب ديگر آيفون
-(2 نفر) 
نوکيا رقيب ديگر آيفون
بازدید 1653
گروه: کامپيوتر
ايسنا- نخستين تلفن صفحه لمسي بزرگ‌ترين سازنده‌ي تلفن همراه جهان با امكاناتي نظير موقعيت‌ياب GPS، دوربين ‌2/3 مگاپيكسلي، حافظه‌ي قابل توسعه و قابليت‌هاي مولتي مدياي پيشرفته معرفي شد.
نوكيا با معرفي ‌5800 XpressMusic سرانجام رقيب تلفن صفحه لمسي آيفون اپل را عرضه كرد.
اين تلفن يك صفحه‌ي لمسي ‌2/3 اينچي داشته و با پنجمين نسخه‌ي سيمبيان S60 عمل مي‌كند. رابط سطح كاربري براي كاربران سيمبيان آشنا خواهد بود اما اين شركت براي كنترل لمسي در رابط كاربري آن تغييراتي داده است.
با وضوح صفحه نمايش ‌640 در ‌360 تلفن نوكيا قادر است ويديوهاي مختلف با وضوح بالا را نمايش دهد؛ نوكيا همچنين قابليت‌هاي صوتي را نيز در اين دستگاه مورد توجه قرار داده و آن را با پخش موسيقي تعبيه شده‌اي كه قادر است فورمت‌هاي مختلف را اجرا كند عرضه كرده است.
اين گوشي با كارت حافظه‌ي ميكرو SD هشت گيگابايتي براي ذخيره‌ي رسانه‌ها عرضه شده و حافظه‌ي آن تا ‌16 گيگابايت قابل توسعه است.
از نظر اتصال بي‌سيم نيز نخستين گوشي صفحه لمسي نوكيا داراي امكانات اتصال واي فاي و نسل سوم بوده كه مي‌توانند براي مرور اينترنت و چك ايميل مورد استفاده قرار بگيرند و همچنين به بلوتوث و حسگر نزديكي براي ذخيره‌ي عمر باتري و جلوگيري از لمس غير عمدي مجهز است.
اين گوشي ‌3/4 در ‌2 در ‌6/0 اينچ اندازه و در حدود ‌63/10 گرم وزن داشته و تا اواخر سال جاري ميلادي در اروپا و تا اوايل سال ‌2009 در ساير بازارها به فروش خواهد رسيد.


اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس