جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نوکيا و گوشي هاي اينترنتي
-(1 نفر) 
نوکيا و گوشي هاي اينترنتي
بازدید 1787
گروه: کامپيوتر
آي تي ايران - مشتريان نوكيا در منطقه خاورميانه و شمال افريقا از اين پس قادر به ورود به دنياي جديد اينترنت خواهند بود

انسي ونجوكي Anssi Vanjoki, قائم مقام شركت نوكيا اعلام ميدارد كه منطقه منا(خاورميانه و شمال آفريقا) منطقه ايست كه به خوبي قادر خواهد بود تلفيق كاملي از اينترنت وموبايل را داشته باشد.

اردن-30 اكتبر:با دسترسي حدود 78.7 ميليون نفر به اينترنت و استفاده بيش از 350 ميليون نفر از تلفن همراه در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا ، منطقه منا در الويت بالائي براي بهره گيري از امكانات تلفيق اينترنت و موبايل خواهد بود.امروز بيش از 80 خبرنگار در اينجا جمع شده اند تا از مديران ارشد نوكيا آقايان انسي ونجوكي وكريس برام بشنوند كه چگونه كاربران نوكيا در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا با روشي نو و ابتكاري به اينترنت متصل ميگردند

در نسل جديد ارتباطات اينترنتي به اشتراك گذاشتن اطلاعا ت ، عكس و فيلم بسيارمرسوم است.ارتباطات اجتماعي پس از EMAIL وجستجو در اينترنت به سومين پديده آن لاين تبديل شده است.به اشتراك گذاردن واستفاده از سايتهاي مربوطه ازقبيل (FACE BOOK ) حدود 20 درصد از ترافيك اينترنت را تشكيل ميدهند.سايتهائي از قبيل (You Tube ) روزانه بيش از 100 ميليون كاربر دارند كه از فايل هاي ويدئوئي اين سايت بازديد ميكنند. سايتهاي مختلفي از قبيل فليكر يا Ikbis مخصوص به اشتراك گذاشتن عكسها با دوستان و افراد خانواده روزانه ميليونها كاربر دارند.

خدما ت متنوع اينترنتي دنياي اطراف ما را شديداً دگرگون كرده است.امروزه مردم انتظار دارند سريعاً به اطلاعات و انواع سرگرميها دسترسي داشته باشند جه از طريق خريد ويا استفاده از امكا نا ت ارتباطات اينترنتي. نوكيا تلاش ميكند كه كاربرانش را هميشه در ارتباط نگاه دارد . گوشيهاي نوكيا براي همين خصوصيات معروف شده است ، كاربران نوكيا براحتي ميتوانند از محتواي سايتهاي گوناگون استفاده كرده و تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند . موبايلهاي پيشرفته نوكيا در حقيقت تبديل به يك سيستم كامل شده است كه قادر است خدمات دستگاههائي نظير دوربين عكاسي ، پخش كننده موسيقي ، كامپيوتر جيبي و مكان ياب (GPS ) را در يك دستگاه ارائه دهد.

قائم مقام اجرائي نوكيا آقاي انسي ونجوكي اظهار ميدارد:" آيا ما مي توانيم اينترنت را از آنچه كه اكنون است تغيير دهيم ؟ اين يك ادعاي بزرگي است ولي ما برنامه هائي داريم كه به اينترنت ارائه دهيم . ما داريم شالوده اي را پي ميريزيم كه ارتباطي مستحكم با زمان، مكان و انسانها دارد.وقتي كه خدمات بر اساس اين عناصر پايه ريزي شود بالطبع ميتوان انتظار خدمات جديدتري را نيز داشت."

هدف نوكيا ارائه 300 ميليون گوشي با قابليت اتصال به اينترنت تا سال 2010 ميباشد كه خود ايجاد كننده شغلهاي جديد و سود آور خواهد بود.

در نتيجه نوكيا علاوه بر تمركز روي مدل هاي جديد گوشي در نظر دارد طيف وسيعي از خدمات اينترنتي را با معرفي OVI به كاربرانش ارائه دهد.هدف اصلي OVI دادن توانائي به كاربران گوشي هاي نوكيا براي استفاده از كليه خدمات اينترنت ميباشد.

نوكيا روش دسترسي كاربران به موسيقي و به اشتراك كذاردن آن با ديگران را تغيير ميدهد.آقاي كريس برام Chris Braam قائم مقام بخش فروش نوكيا ضمن اداي مطالب فوق اضافه كرد:"بر اساس تحقيقات انجام شده روي مشتريان ،ما ميدانيم كاربران ما در منطقه خاورميانه و شمال افريقا مايلند در هر زمان و هركجا از موسيقي لذت ببرند وميخواهند جه از طريق كامپيوتر ويا گوشي خود موسيقي دلخواه خود را آنلاين خريداري كنند.اين دقيقاً همان چيزي است كه ما با گوشي هاي خود ارائه ميدهيم و از ماه دسامبر اولين مغازه فروش آنلاين موسيقي در گوشي هاي نوكيا در امارات متحده عربي قابل دسترسي خواهد بود".

شركت نوكيا با ارائه گسترده گوشي نوكيا 5800 اكسپرس ميوزيك در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا در اوائل سال 2009،معني متفاوتي از موسيقي را براي كاربرانش به ارمغان مي آورد. اين گوشي با بهره گيري از تكنولوژي تاچ اسكرين(صفحه نمايش لمسي) شامل گرافيك اكولايزر بوده و با 8 گيگا بايت حافظه قادر به نگهدار آهنگ خواهد بود و تمام فرمتهاي موسيقي را پشتبباني كرده وداراي خروجي 3.5 ميليمتري نيز ميباشد. بلند گوهاي استريو داخلي اين گوشي قويترين صدا را براي شما به ارمغان مي آورد.

در ارتباط با موسيقي ما با اعلام راه اندازي مغازه فروش اينترنتي موسيقي در امارات متحده عربي دردسامبر 2008 به كاربرانمان در منطقه خاورميانه وشمال آفريقا طيف وسيعي از موسيقي را به آنان ارائه ميدهيم .اين مغازه ارائه موسيقي آنلاين كه در سايت http://music.nokia.ae قابل دسترسي است طيف متنوعي از موسيقي قابل ذخيره سازي را ارائه ميدهد و كاربران ميتوانند موسيقي دلخواه خود را شنيده يا ذخيره سازي نمايند.اين دوازدهمين مغازه اينترنتي موسيقي نوكيا در جهان ميباشد.تامين موسيقي در اين مغازه به عهده كمپانيهاي
مانند يونيورسال ،Sony BMG ,Warner,EMI,Rotana وQanawat وساير كمپانيهاي مستقل ميباشد.

نقشه نوكيا براي منطقه شامل 6 كشور عربستان سعودي،امارات متحد عربي،عمان،كويت،بحرين و قطر ميباشد كه بيش از 110000 كيلومتر از جاده ها را پوشش داده و شامل بيش از 67500 نقطه مورد نياز ميباشد و راهنماي صوتي آن به 6 زبان انگليسي،عربي،فرانسه،اردو، فارسي و هندي دائر ميباشد.

براي دوستداران بازيهاي رايانه اي N-Gage در سايت www.n-gage.com در منطقه خاورميانه و شمال آفريقا از آوريل گذشته دائر شده است كه حدود 20 عنوان بازي را ارائه ميدهد.اين خدمات كه براي دارندگان موبايل طراحي شده است انواع بازي هاي اكشن و ورزشي و غيرو را ارائه ميدهدN-Gage در بيشتر گوشي هاي سري N و سري S60نوكيا قابل استفاده است اين بازيها از طريق كامپيوتر يا گوشيهاي نوكيا سازگار با اين سيستم قابل ابتياع ميباشد.
اضافه کردن نظر
نام:
پست الکترونيک:
نظرات کاربران:
کد امنیتی: تصویر امنیتیتغییر عکس