جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
نوکيا يکه تاز ميدان تلفن همراه
-(4 Body) 
نوکيا يکه تاز ميدان تلفن همراه
Visitor 1751
Category: کامپيوتر
موبنا- نوکيا توليد کننده بزرگ تلفن همراه جهان همچون زنگي که سکوت کليسا را بشکند با ورود پرقدرت به بازار سکوت بازارهاي جهاني را در هم شکست و اکنون در بازارهاي جديد نيز محبوبيت يافته است.
نوکيا توانست سهام خود را در بازار جهاني تا پايان سال 2007 به 40 تا 42 درصد برساند.
اين شرکت سال گذشته 437 ميليون دستگاه تلفن همراه فروخت که حدود 26 درصد بيشتر از سال 2006 بوده است و پس از نوکيا به ترتيب چهار توليد کننده بزرگ ديگر سامسونگ، موتورولا، سوني اريکسون و ال جي قرار دارند.
هم اکنون در سراسر دنيا يک ميليارد گوشي توليدي نوکيا در دست کاربران است به عبارتي از هر سه تلفن همراه در جهان يک گوشي متعلق به نوکيا است.
اين شرکت فنلاندي از فروش گوشي هاي خود بيش از 70 درصد سود دريافت مي کند وشايد مهمترين دليل محبوبيت اين شرکت و توليدات آن سهولت استفاده از اين گوشي¬ها است.
اين شرکت در بازارهاي جديد پرجمعيت همچون چين و هند از محبوبيت فوق العاده¬اي برخوردار است و براي ادامه تسخير بازار تنها کافي است که بازارهايي چون چين را از دست ندهد و در چنين بازارهايي حدود هفت ميليون کاربر جديد هر ماه به کاربران نوکيا افزوده مي شوند.
سهام نوکيا در سال 2004 ميلادي 29 درصد و رقيب اصلي آن موتورولا آمريکا بود اما در سال 2007 براي محصولات اين شرکت رقيب ديگري چون iPhone اپل پيدا شد.
اپل در 6ماهه اول سال گذشته حدود 4/3 ميليون دستگاه گوشي iPhone فروخت و اين براي نوکيا که يک رقيب تازه وارد بتواند يک گوشي با تمام امکانات و در حد گوشي هاي هوشمند بلک بري و سري N نوکيا ارايه دهد، گران تمام شد.
اما نوکيا ساکت ننشست و با عرضه گوشي¬هاي قدرتمندي چون N95 هشت گيگابايتي سعي در از پاي در آوردن رقيب کرد.
برغم ورود رقباي جديد نوکيا همچنان يکه تاز بازار بزرگ تلفن همراه جهان است و هر روز براي افزايش سهام خود دست به کارهاي بزرگي مي زند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image