جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هكرها اعلاميه‌ي تقلبي بر روي Google Blog منتشر مي‌كنند
-(2 Body) 
هكرها اعلاميه‌ي تقلبي بر روي Google Blog منتشر مي‌كنند
Visitor 1740
Category: کامپيوتر
مشورت همکاران - باگي در Blogger باعث شده بود تا كاربران غير مجاز بتوانند اعلاميه‌اي تقلبي را بر روي Google Blog منتشر كرده و به دروغ ادعا كنند كه اين شركت تست click-to-call محصول AdWords خود با eBay متوقف كرده است.

اين باگ و اعلاميه‌ي جعلي يك روز پس از انتشار اصلاح و پاكسازي شدند.

گوگل اعلام كرده است كه تست click-to-call مطابق برنامه پيش مي‌رود و شركت تاكنون از نتايج آن راضي و خشنود بوده است.

تيتر اين اعلاميه‌ي جعلي بدين قرار بوده است: “Google Click-to-Call project cancelled.” (پروژه‌ي click-to-call گوگل كنسل شد.)

متن اين اعلاميه نيز بدين صورت بوده است: «گوگل تصميم گرفته است پروژه‌ي Click-to-call را ادامه ندهد. اين پروژه به دليل توافق گوگل با eBay طي روزهاي اخير در رسانه‌ها نيز مورد توجه بوده است. اما در نهايت به اين نتيجه رسيده‌ايم كه اين پروژه باعث تخريب و ضرر شركت‌هاي كوچك در حيطه‌ي CRM خواهد شد.»

گوگل تست اين سرويس را در نوامبر 2005 آغاز كرد و سپس از طريق سيستم تلفني اينترنتي خود، قراردادي چند ساله با eBay عقد كرد.

اين دو شركت در ماه آگوست قرارداد چند ساله‌ي خود را كه گوگل را به يك تبليغ كننده‌ي منحصر به فرد مبتني بر متن خارج از آمريكا تبديل مي‌كند، به صورت عمومي اعلام كردند. اين قرارداد همچنين سرويس‌هاي تلفني اينترنتي هر دو شركت را بر روي پلاتفرم‌هاي يكديگر و همچنين پلاتفرم‌هاي Google Talk و Skype Technologies SA توسعه مي‌دهد.



Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image