جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هكرها در اينترنت رژه مي‌روند
-(6 Body) 
هكرها در اينترنت رژه مي‌روند
Visitor 1853
Category: کامپيوتر
دنياي اقتصاد - همزمان با رشد صنعت تكنولوژي و ارتباطات، جرايم رايانه‌اي و اينترنتي هم روز به روز گسترده‌تر مي‌شوند.


به اين ترتيب گسترش ظرفيت زيرساخت‌هاي اينترنت تا 10برابر تا پايان سال 2010 كه تحت عنوان پروژه Titan و توسط شركت VeriSign در حال اجرا است مي‌تواند همزمان با افزايش تعداد كاربران و دسترسي آنها به محتواهاي جديد مولتي‌مديا، فضاي مناسبي را براي حملات سازمان يافته اينترنتي ايجاد كند.

اين در حالي است كه به گفته «اسراتون اسكلاوس» رييس و مديرعامل VeriSign، ميزان حملات اينترنتي تا سال 2010 كه زمان تكميل پروژه Titan است تا 50درصد افزايش پيدا مي‌كند.»

او معتقد است: «در حالي كه جرايم اينترنتي با سرعت قابل توجهي افزايش يافته و به تدريج به يك صنعت سودآور و درآمدزا تبديل مي‌شود، كاربران و البته عرضه‌كنندگان و توليدكنندگان محصولات امنيتي نبايد اين حملات را كوچك و بي‌اهميت فرض كنند.»

اسكلاوس با تاكيد بر حمله اخير به 13 سرور ريشه (اصلي) اينترنت كه منجر به ترافيك اينترنتي در سطح جهان شد، گفت: «پيش‌بيني نقاط ضعف و تغيير مسير سرنوشت صنعت IT دنيا قبل از هر بخش در دست توليدكنندگان و عرضه‌‌كنندگان محصولات و خدمات امنيتي است. به همين دليل فعالان اين بخش مي‌توانند با همكاري با يكديگر از وقوع چنين حملاتي كه درآمدهاي كلاني را براي طراحان خود به دنبال دارند، جلوگيري كنند.»

او معتقد است براي اين كار بايد كاربران را به لزوم تشخيص گزينه‌هاي درست آگاه كنيم تا بعد از سال‌ها به كارگيري تكنولوژي امنيت، حالا با كاربراني آسيب‌پذير مواجه نشويم.

ابزار ارزان‌تر براي هكرها
با اين همه اما گويا دسترسي به ابزار ارزان‌تر براي طراحي حملات اينترنتي هر روز براي هكرها و طراحان اين حملات آسان‌تر مي‌شود.

«جنز هينرچسن» مدير بخش بازاريابي شركت عرضه كننده خدمات امنيتي RSA با تاييد اين موضوع معتقد است اين شركت وظيفه كنترل وب‌سايت‌‌هايي به عهده دارد كه هكرها و طراحان حملات اينترنتي مختلف در آنها به تبادل اطلاعات با هم مي‌پردازند.

به اين ترتيب تحقيقات اين شركت بر روي اين سايت‌ها نشان دهنده كاهش چشمگير هزينه طراحي اين حملات و ابزار مورد نياز آنها است
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image