جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
همايش سالانه S&P تاكيد كرد:زنده باد فروشندگان نهايي
-(4 Body) 
همايش سالانه S&P تاكيد كرد:زنده باد فروشندگان نهايي
Visitor 1905
Category: کامپيوتر
فناوران - از در هتل لاله كه براي شركت در همايش S&P وارد مي‌شوي، اولين نكته‌اي كه توجهت را جلب مي‌كند، نوشته‌اي است كه با جمله "به طرف همايش فراسو" ميهمانان را راهنمايي مي‌كند.


همايشي كه در خلال آن چندين بار سخنرانان تاكيد كردند كه فراسو فقط يكي از چندين اسپانسر طرح است وS&P و فراسو از هم تفكيك شده‌اند.به هر حال چه فراسويي‌ها همه كاره S&P باشند يا نه، اين طرح آن قدر محبوب شده كه براي همايش سالانه‌اش ميهماناني چون سعيدي، رييس سازمان نظام صنفي، سهيل مظلوم، نايب رييس،‌ دكتر ناصرعلي سعادت، مديرعامل ندا رايانه و مديران رده بالاي اسپانسرهاي طرح يعني فراسو، شاب، اهتمام، فونيران، فراسو شاب و به تازگي سازگار ارقام داشته باشد. همايشي كه با استقبال فروشندگان نهايي موفق عضو اين طرح همراه بود. اتفاقي كه به عقيده علي‌پور، مديرعامل فراسو و مرواريد لاوان، به خاطر احترامي است كه طرح براي نخستين بار براي فروشندگان نهايي به قائل شده است.

گزارش خبرنگار فناوران را از گردهمايي يكشنبه شب فعالان بازار ICT ايران در هتل لاله تهرانمي‌خوانيد.

مفسدين اجازه خصوصي سازي را نمي‌دهند

امير حسين سعيدي نائيني، رييس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور نخستين سخنران همايش بود. وي كه در آستانه دو سالگي سازمان نظام صنفي رايانه‌اي سخن مي‌گفت، ترجيح داد به بيان موفقيت‌هاي اين سازمان و انتقاد از نحوه برخورد دولت با بخش خصوصي بپردازد.

سعيدي گفت: سازمان نظام صنفي رايانه‌اي كشور به صنف IT هويت بخشيده و توانسته از آغاز فعاليت خود تا به امروز تعامل خوبي ميان بخش خصوصي و دولت ايجاد كند.وي با انتقاد از رفتار مديران دولتي با بخش خصوصي گفت: با وجود تاكيد مقام معظم رهبري در مورد توجه به بخش خصوصي، اما مديران دولتي گويا تمايلي به اين كار ندارند. آنها تصور مي‌كنند مي‌توانند با بهانه آوردن، امر ايشان را انجام ندهند.

رييس سازمان نظام صنفي تاكيد كرد: اجرا نشدن خصوصي سازي، منافعي براي برخي مديران دولتي دارد كه بايد اين جريان فساد در بدنه دولت از بين برود.

البته سعيدي رسم تكريم از ميزبان را نيز به جا آورد و در مورد طرح S&P گفت: اين طرح يك شرايط برد- برد را براي توليد كننده‌ها، توزيع كننده‌ها و فروشندگان نهايي به وجود آورده است چرا كه رقابتي سالم با استفاده از روش‌هاي نوين بازاريابي را به وجود مي‌آورد.



S&P سال گذشته به اهدافش رسيد

احمد علي‌پور، مديرعامل فراسو، در اين همايش در قامت مديرعامل شركت مرواريد لاوان حضور يافت و سخنراني مربوط به بخش فراسو را به قائم مقام جوانش سهيل‌تركان سپرد. اين در حالي بود كه خبر پيوستن ششمين اسپانسر طرح را نيز در همايش اعلام كرد.

وي كه چند بار در جايگاه سخنران حضور يافت پيش و بيش از هر مساله‌اي به تكريم و يادآوري از مرحوم حاج جعفر غفاري‌ها پرداخت. وي گفت: ايشان در سال گذشته تلاش زيادي براي حضور شركت اهتمام در طرح S&P داشت و درست چند روز پس از امضاي قرارداد همكاري، درگذشت. S&P خود را براي هميشه مديون وي خواهد دانست.

علي‌پور در بخش ديگري از سخنان خود در مورد اين طرح گفت: فروشندگان نهايي نقش زيادي در توسعه بازار ICT دارند و بايد هويت مستقلي داشته باشند.

وي با بيان اينكه توزيع كنندگان كل تا پيش از طرح S&P، فروشندگان نهايي را جزو سرمايه خود مي‌دانستند گفت: با اجراي اين طرح، بدون آنكه نيازي به حذف توزيع كنندگان باشد، ارتباط مستقيمي ميان توليد كننده و فروشنده نهايي برقرار شد.

مدير عامل شركت مرواريد لاوان با بيان اينكه توانسته‌ايم به اهداف خود در سال گذشته دست يابيم گفت: حضور 1900 عضو فعال و ارايه تنها آمار معتبر از بازار ICT ايران از دستاوردهاي اين طرح است.

علي‌پور همچنين از پيوستن شركت سازگار ارقام به عنوان ششمين اسپانسر اين طرح خبر داد و گفت: سازگار ارقام شركت بزرگي است و پيوستنش به اين طرح موجب افزايش اعتبار S&P است.

وي با تاكيد بر اين موضوع كه اگر اين طرح به طور مستقل و بدون حضور نام فراسو اجرا مي‌شد اكنون چند قدم جلوتر بوديم گفت: امروز S&P متعلق به فروشندگان نهايي است و همه شركت‌ها و فروشگاه‌ها به يك اندازه سهم دارند.

مديرعامل شركت مرواريد لاوان ابراز اميدواري كرد با اجراي طرح‌هاي جديد، سهام S&P به فروشندگان نهايي فعال در اين طرح منتقل شود.



بحري و سازگار ارقام وارد مي‌شوند

پس از جدايي پر سر و صداي بحري، از آواژنگ سيستم و پيوستنش به سازگار ارقام، به نظر مي‌رسد طرح‌هايي كه سبب اختلاف بحري و هيات مديره آواژنگ شده بود، يكي يكي در سازگار ارقام اجرا مي‌شود.

در روزي كه بحري از ابتداي مراسم در گوشه‌اي در كنار علي‌پور ايستاده بود و با وي اختلاط مي‌كرد، خبر پيوستن شركت سازگار ارقام به طرح S&P اعلام شد. اتفاقي كه بي‌شك عامل اصلي آن مدير جديد طرح توسعه بازار سازگار ارقام بوده است.

بحري سخنراني خود را با اين شوخي كه "آن قدر بايد خوب كار كنيم كه در سال آينده نيمي از مدعوين همايش S&P نمايندگان سازگار ارقام باشند" آغاز كرد اما ترجيح داد به عنوان رييس كميته سخت‌افزار سازمان نظام صنفي صحبت كند: از بازار آزاد نبايد ترسيد. بايد با اتحاد از امروز به فكر پيوستن به سازمان تجارت جهاني باشيم و با همكاري هم امكان رقابت در بازار IT جهاني را به وجود آوريم.



Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image