جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
همايش صنعت و نرم‌افزار
-(3 Body) 
همايش صنعت و نرم‌افزار
Visitor 1667
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم- مرکز CAI به همراه موسسه IT Metrics، همايش بزرگ سنجش نرم‌افزار براي افزايش توليدات صنايع مختلف را در شهر اورلئان،‌ واقع در ايالت فلوريداي آمريکا برگزار مي‌کنند.
اين همايش به مديران صنايع مختلف نشان خواهد داد که استفاده از نرم‌افزارهاي مناسب چگونه مي‌تواند بر بهبود کيفيت محصولات و افزايش توليدات آن‌ها تاثير بگذارد روند فعاليت در سازمان آن‌ها را تغيير دهد.
قرار است در ابتداي اين همايش "اد يوردان"(Ed Yourdon) يکي از نويسندگان و مشاوران بين‌المللي فناوري اطلاعات، "کپر جونز"(Capers Jones) مدير مرکز تحقيقاتي دانشمندان بازنشسته نرم‌افزاري آمريکا، دکتر "ويک باسيلي"(Vic Basili) مدير اسبق مرکز بين‌المللي مهندسان نرم‌افزار Fraunhofer و ... سخنراني خواهند کرد.
اين همايش با حضور نمايندگاني از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي نرم‌افزاري دنيا برگزار خواهد شد تا اين مراکز نيز آخرين دستاوردهاي خود را به سازمان‌ها و شرکت‌ها معرفي کنند.
اگر چه نرم‌افزارها امروزه بسيار پيشرفت کرده‌اند،‌ اما کارشناسان بر پايه آخرين مطالعات خود دريافته‌اند که اين ابزار هنوز به صورت جدي در صنايع و سازمان‌هاي مختلف مورد استفاده قرار نمي‌گيرد.
اين همايش مي‌کوشد با نشان دادن کارايي نرم‌افزارهاي جامع براي هر يک از سازمان‌ها و شرکت‌هاي بزرگ، به مديران آن نشان دهد که استفاده بهينه از هر يک از آن‌ها تا چه اندازه مي‌تواند در افزايش توليد يک سازمان موثر باشد. اين همايش در 27 مارس 2008 برگزار خواهد شد.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image