جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
همراهان بارسلون
-(2 Body) 
همراهان بارسلون
Visitor 1914
Category: کامپيوتر
کنگره جهاني موبايل که هر ساله اواسط ماه فوريه در بارسلون اسپانيا برگزار مي‌شود امسال نيز ميزبان بزرگاني از سراسر دنيا خواهد بود و پيش‌بيني مي‌شود در فصل سرد زمستان امسال حضور گرم موبايلي‌ها رونقي دوچندان به اين رويداد بزرگ جهاني ببخشد.

Tech Gad gets- در حالي که هنوز شرکت‌هاي تلفن همراه محصولاتي را که قرار است در کنگره جهاني موبايل امسال رونمايي شود، اعلام نکرده‌اند، بعضي از وب‌سايت‌هاي خبري پيش‌بيني‌هايي براي اين نمايشگاه بزرگ کرده‌اند.

کنگره جهاني موبايل (2011 Mobile World Congress) امسال چهاردهم فوريه کار خود را در بارسلون آغاز و تا هفدهم همين ماه ادامه خواهد يافت.

به نظر مي‌رسد نمايشگاه MWC 2011 ميزبان محصولات شگفت‌انگيزي خواهد بود که تاکنون بازار تلفن همراه دنيا شاهد آن نبوده است.

بر اين اساس شرکت‌هاي بزرگي همچون HTC، سوني‌اريکسون،‌ ال‌جي، سامسونگ و نوکيا در اين نمايشگاه حضور يافته و گوشي‌هاي تازه خود را در معرض ديد بازديدكنندگان قرار مي‌دهند.

گفته مي‌شود شرکت تايواني HTC با نسخه ديگري از گوشي Desire به بارسلون مي‌آيد.

شايع شده که اين گوشي قرار است با نام Pyramid به بازار عرضه شود. Pyramid داراي دوربين ثانويه است و از پردازنده دو هسته‌اي 2/1 گيگاهرتزي بهره مي‌برد.

سوني‌اريکسون هم نسخه ديگري از سري گوشي‌هاي Xperia با نام Neo را راهي اين نمايشگاه خواهد کرد. گفته مي‌شود اين گوشي با نسخه 3/2 Gingerbread سيستم‌عامل آندروييد گوگل به بازار خواهد آمد و شباهت زيادي به گوشي Vivaz دارد.

دوربين اين گوشي 1/8 مگاپيکسلي با فلش LED است. صفحه نمايش گوشي 4 اينچي است و از سه پورت microUSB، خروجي mini-HDMI و جک صوتي 5/3 ميلي‌متري برخوردار است.

پردازنده گوشي هم يک گيگاهرتزي Snapdragon است که به جرات مي‌توان گفت در برابر گوشي‌هايي با پردازنده 2/1 گيگاهرتزي حرفي براي گفتن ندارد.

سامسونگ هم دست پر به بازار بارسلون خواهد آمد. به نظر مي‌رسد يکي از بزرگ‌ترين و بهترين گوشي‌هاي اين رويداد Galaxy S2 سامسونگ باشد.

گوشي Galaxy S2 با نسخه 2/3 Gingerbread آندروييد به بازار مي‌آيد و از صفحه نمايش 5/4 اينچي Super AMOLED برخوردار است.اما در اين کنگره نوکيا هم با گوشي جديدش حضور خواهد يافت و انتظار دارد بخشي از سهم از دست رفته‌اش را دوباره احيا کند.شنيده‌ها حاکي است نوکيا گوشي جديدي با پشتيباني از سيستم‌عامل MeeGo رونمايي مي‌کند.بر اين اساس گفته مي‌شود نوکيا در حال برنامه‌ريزي براي رونمايي از گوشي هوشمند N9 است که از تراشه NFC براي تبديل گوشي به کيف پول براي نقل و انتقال پول بهره مي‌برد.

يکي از بهترين و برجسته‌ترين ويژگي‌هاي اين گوشي پردازنده 6/1 گيگاهرتزي آن است. N9 همچنين داراي 512 مگابايت RAM، پورت USB، ‌GPS،‌ بلوتوث و Wi-Fi است.

پيش‌تر شايعاتي مبني بر اينکه فيس‌بوک با همکاري HTC، دو گوشي هوشمند راهي بازار خواهد کرد منتشر شد که خبري از اين گوشي‌ها نشد. اما گزارش‌ها حاکي است گوشي‌هاي فيس بوک قرار است در طول نمايشگاه MWC 2011 رونمايي شود.

گفته مي‌شود گوشي‌هاي فيس بوک از سيستم‌عامل آندروييد پشتيباني خواهند کرد و سرويس پيام و فيد خبري روي صفحه نمايش اين گوشي‌ها نشان داده مي‌شود.با اين گوشي کاربران امکان مکالمه و ارسال ايميل از اطلاعات ذخيره شده روي صفحه فيس‌بوک خود را خواهند داشت.البته پيش‌تر قرار بود گوشي‌هاي فيس‌بوک را شرکت INQ بسازد اما ظاهرا شايعه‌اي بيش نبوده است.




Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image