جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
همكاري مشترك اينتل، مايكروسافت و ASUS
-(3 Body) 
همكاري مشترك اينتل، مايكروسافت و ASUS
Visitor 2328
Category: کامپيوتر
آي تي ايران - UMPCها كم‌كم دارند جايشان را در بازار پيدا مي‌كنند. در ايران گاهي به اشتباه به لپ‌تاپ‌ها عنوان «كامپيوتر همراه» گفته مي‌شود اما در حقيقت، كامپيوترهاي همراه، كلاس ديگري از ابرازهاي IT هستند كه به آن‌ها Ultra-Mobile PC يا به اختصار UMPC مي‌گويند.

UMPCها، از يزرگ‌ترين PDAها بزرگ‌تر و از كوچك‌ترين لپ‌تاپ‌ها كوچك‌ترند. معمولا سيم‌كارت مي‌خورند و سيستم‌عامل‌هاي PC البته در نگارش‌هاي خاص روي آن‌ها نصب مي‌شود.

شركت رايانه‌اي اسوس (ASUS) به عنوان توليد كننده پيشگام در فناوري بسيار پيشرفته كامپيوتر همراه، مهندسي برتر خود را در توسعه آخرين ابزار ديجيتالي بر اساس پلت‌فرم‌هاي اينتل همچنين سازگار با سيستم‌عامل‌ها و نرم‌افزارهاي مايكروسافت نشان داده‌است.
R2H دوربين با وضوح بالا، بلو‌توث 2 EDR و يك پايه دارد. «انگشت‌نگار امنيتي بيومتريك داخلي» اين دستگاه باعث مي‌شود كه دستگاه تنها با اثرانگشت صاحب آن كار كند.

اسوس نياز روزافزون كاربران و به خصوص كاربران تجاري رايانه به سيستم‌هاي امنيتي براي حفاظت از اطلاعات خود را حس‌كرده و براي همين دستگاهي ساخته كه به اكثر فناوري‌هاي حفاظتي مجهز است.

R2H چنان امنيتي دارد كه به‌طور كامل از اطلاعات هم از لحاظ نرم‌افزاري و هم از لحاظ سخت افزاري محافظت مي‌كند. براي اين منظور اسوس از فناوري ويژه مديريت حفاظت امنيتي (ASPM)، استفاده مي‌كند كه دسترسي به دستگاه و شبكه را از طريق قراردادن پردازنده‌هاي ثابت چندعاملي محافظت مي‌كند. انگشت‌نگار روي دستگاه هم لايه زنده زير پوست خارجي را شناسايي مي‌كند كه موجب مي‌شود روند تصديق پردازه با نسبت به تغييرات سطحي مثل بريدگي يا چرك حساسيت كمتري داشته و همچنين جعل آن سخت‌تر باشد.

روي R2H نسخه Tablet PC ويندوز اكس‌پي نصب شده و صفحه لمسي اين دستگاه، امكان تشخيص دست خط از طريق قلم داخلي را فراهم مي‌سازد. به علاوه اين دستگاه نرم‌افزار جديد Touch Pack مايكروسافت را دارد كه ويژه UMPCها طراحي شده‌است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image