جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هک شدن سايت استانداري يزد
-(1 Body) 
هک شدن سايت استانداري يزد
Visitor 2584
Category: کامپيوتر
كارشناس گروه فناوري اطلاعات استانداري يزد در واكنش به هك شدن سايت اطلاع‌رساني استانداري، گفت:‌ وقتي سرورهاي مركزي در آمريكاست، يعني همه چيز در دست آنها مي‌باشد و هر كاري كه اراده كنند مي‌توانند با سايت‌هاي ايراني انجام دهند.

محمود صدري، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه يزد - اظهار داشت: در حال بررسي اين موضوع از سوي شركت مسئول سايت استانداري هستيم، تا عامل اين مشكل مشخص شود.

وي در خصوص امنيت سايت‌هاي اطلاع‌رساني دولت در استان، خاطرنشان كرد: ‌براي سايتي مانند سايت استانداري بهتر است كه امور آن از داخل استانداري كنترل شود و اصلاً به صلاح نيست كه اين امور به دست يك شركت خصوصي سپرده شود.

صدري با اشاره به نبود سرور مركزي و ديتاسنتر در داخل ايران، اذعان داشت: مگر ايراني‌ها توانايي ندارند و تاسيس يك ديتاسنتر فقط همت مي‌خواهد و البته بودجه هنگفتي هم نياز ندارد.

اين مقام مسئول در پايان متذكر شد: ‌در حال حاضر شركت‌هاي خدمات دهنده اينترنت با زحمت و نامه‌نگاري‌هاي بسيار مي‌توانند از شركت‌هاي خارجي خدمات دريافت كرده و فعاليت كنند. در حالي كه با تاسيس ديتاسنترهايي در داخل كشور مي‌توان نيازهاي داخلي را بر طرف كرد
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image