جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هموطن، موبايل ايراني بخر
-(3 Body) 
هموطن، موبايل ايراني بخر
Visitor 2152
Category: کامپيوتر
دنياي اقتصاد - در حالي كه بازار و مشتريان تلفن‌همراه در ايران بالاترين قيمت‌هاي اين وسيله ارتباطي را در بازار شاهد هستند، يك مقام مطلع از راه‌اندازي اولين خط توليد گوشي تلفن‌همراه تا پايان تيرماه خبر داده است.


بسياري از كارشناسان معتقدند، گوشي‌هايي كه به اين طريق در ايران مونتاژ مي‌شوند، عملا توليد داخلي محسوب نمي‌شوند اما به هر حال مرغ يك پا دارد و كسي به حرف آنها گوش نمي‌دهد.

از سوي ديگر در كيفيت اين موبايل‌ها هم ترديد وجود دارد و فروشندگان و كارشناسان مي‌گويند، اين دستگاه‌ها از كيفيت قابل قبولي نسبت به مدل‌هاي توليدشده در خارج برخوردار نيستند.
به هر حال ظاهرا مشتري ايراني به زور تعرفه قيمت بالا و رجيستر نشدن محصولات خارجي هم كه شده بايد موبايل وطني استفاده كند.

بد نيست نظر آقاي ابراهيم مطلع مديرعامل كارخانجات مخابراتي ايران را در گفت‌و‌گو با خبرگزاري مهر مشاهده كنيد: گوشي‌هاي ايراني چيزي از محصولات خارجي كم نخواهند داشت و حتي قابل رقابت با محصولات خارجي موجود در كشور هم خواهند بود.

وزير ارتباطات: مشكل رجيستر حل شد
وزير ارتباطات كه چندي است مصاحبه اختصاصي با يكي دو خبرگزاري به با جلسه مطبوعاتي با ساير رسانه‌ها ترجيح مي‌دهد، از رفع مشكل ثبت گوشي تلفن در كشور خبر داد.
سليماني گفت با موافقت دولت ثبت سريال به صورت رنج (محدوده) صورت مي‌گيرد و ديگر شركت ارتباطات سيار ثبت گوشي تلفن‌همراه را به صورت تك‌تك انجام نخواهد داد.

وزير اطمينان داده كه با اين كار مشكل ثبت سريال گوشي در كشور برطرف مي‌شود و پيش‌بيني شده افرادي كه گوشي تلفن مسافري وارد كشور كرده‌اند، مي‌توانند با فضاي ايجاد شده براي ثبت شماره سريال گوشي خود اقدام كنند.

با توجه به پر شدن ظرفيت تجهيزات EIR (فضاي ثبت سريال گوشي‌همراه) موجود شبكه كه از دو شركت نوكيا و زيمنس است در اوايل اسفند سال گذشته مشخصات فني تجهيزات مورد نياز براي افزايش ظرفيت EIR به چندين شركت چون زيمنس، نوكيا و ZTE ارسال شد.
در يك مورد شركت ZTE چين پيشنهاد كرده در صورت برطرف كردن اشكالات در مدت يكسال تجهيزات مورد نياز را تامين مي‌كند كه 40 ميليون يورو هزينه خواهد داشت.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image