جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
همکاري ميان شرکت‌هاي نرم‌افزاري
-(3 Body) 
همکاري ميان شرکت‌هاي نرم‌افزاري
Visitor 2034
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم- دو شرکت EMC Corp و SAP AG قصد دارند به دنبال امضاي قرارداد جديد با يکديگر، آخرين نرم‌افزارهاي مديريتي مبتني بر وب را براي شرکت‌هاي کوچک و متوسط در سراسر دنيا عرضه کنند.
شرکت EMC هم‌اکنون به عنوان بزرگترين مرکز توليد سيستم‌هاي ذخيره‌سازي اطلاعات در جهان محسوب مي‌شود و به گفته کارشناسان، انعقاد اين قرارداد جديد مي‌تواند مزاياي فراواني براي اين شركت به همراه داشته باشد.
"دواگ مريت"( Doug Merritt) مدير آزمايشگاه SAP در آمريکاي شمالي اعلام کرد که شرکت وي و EMC در حال مذاکره با يکديگر هستند تا از اين طريق نرم‌افزارهاي مديريتي SAP به صورت اينترنتي در اختيار شرکت‌هاي کوچک و متوسط قرار گيرد.
شرکت SAP قصد دارد در اين همکاري مجموعه نرم‌افزارهاي کامل و گران‌قيمت خود را که براي سيستم‌هاي توليد و فروش در شرکت‌هاي کوچک و متوسط طراحي شده است، به صورت اينترنتي عرضه کند.
براي مثال، نرم‌افزار SAP در اين زمينه مي‌تواند سفارش را از مشتري بگيرد، از داشتن مواد اوليه براي توليد اين محصول اطمينان حاصل کند، وضعيت اين محصول در انبار را بررسي کند، زمان لازم براي رسيدن اين محصول به مشتري را تخمين بزند و نحوه ارسال محصول به مشتري را نيز اعلام کند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image