جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
همکاري نوکيا با جمعيت هلال احمر و صليب سرخ
-(3 Body) 
همکاري نوکيا با جمعيت هلال احمر و صليب سرخ
Visitor 2431
Category: کامپيوتر
امروز 18 ارديبهشت روز جهاني صليب سرخ و جمعيت هلال احمر نامگذاري شده است. اين دو سازمان بزرگترين شبکه بشردوستانه غيرسياسي و امداد رساني جهان محسوب ميشوند. جمعيت هلال احمر براي اولين بار در سال 1301 هجري شمسي در ايران و اولين کميته صليب سرخ در سال 1863 ميلادي در سوئيس تاسيس شد. هدف اين دو سازمان بيطرف، تخفيف آلام انساني و حفظ و پيشرفت بهداشت عمومي است.

شرکت در فعاليتهاي اجتماعي و بشردوستانه هميشه يکي از برنامههاي شرکت نوکيا بوده، از اين رو، سالهاست با اين دو سازمان بزرگ همکاري ميکند و در هنگام بروز رخدادها و بلاياي طبيعي از ارسال کمکهاي خيريه مالي و امدادي به اين دو سازمان دريغ نميکند.
يکي از اهداف اصلي نوکيا در کمکهاي مالي، سرمايهگذاري در برنامه‎هاي پيشگيري است. نوکيا نيروهاي متخصص را براي امدادرساني از همه بخشها مانند انجمنهاي خصوصي، دولتي و شهري گرد هم ميآورد. اين شرکت کمکهاي خيريه خود را به کشورهاي زيادي در سراسر جهان رسانده و مهمترين هدفش کمک به کودکان آسيبديده است. کمکهاي نوکيا در اين بخش، شامل پشتيباني از مدارس و مهدکودکها، تجهيزات بيمارستاني خيريه و کمک به کودکان معلول ميشود.
نوکيا از طريق ارسال کارت پستال در مناسبتهاي مختلف، سالانه از سازمان يونيسف پشتيباني ميکند و در امريکا و کانادا يکي از خيرين بزرگ بهشمار ميرود. علاوه بر اين، کارمندان اين شرکت برنامهاي براي جمعآوري کمکهاي خيريه راهاندازي کردهاند که هر سال پاييز برگزار ميشود که در آن کمکهاي همه کارمندان به رقابت گذاشته ميشود. سالانه بيش از 500 هزار دلار از چنين برنامههايي درآمد حاصل ميشود که صرف کمکهاي خيريه ميشود.
امدادرساني و پشتيباني هنگام بروز سوانح و بلاياي طبيعي
نوکيا کمکهاي خيريه خود را براي پشتيباني از هر منطقهاي که گريبانگير سانحه يا بلاياي طبيعي شده ارسال ميکند. اين شرکت با سازمان بينالمللي صليب سرخ و جمعيت هلال احمر براي انجام کمکهاي مالي، هنگام بروز رخدادها و سوانح در هر گوشه کناري از دنيا همکاري ميکند. اين کمکها تنها کمکهاي آني و موقت نيستند، بلکه نوکيا بر بازسازي و پشتيباني طولاني مدت نيز تمرکز دارد.
در زلزلهاي که به تازگي در 11 مارس 2011، ژاپن را به لرزه درآورد، کارمندان نوکيا همگي براي کمک به ملت ژاپن همبستگي زيادي نشان دادند و طي دو هفته پس از وقوع زلزله ژاپن و سونامي پس از آن 35 هزار و 400 يورو کمک کردهاند. نوکيا مجموع تمام کمکهاي شخصي کارمندان به مردم ژاپن را 70 هزار و 800 يورو برآورد کرد. اينها علاوه بر 300 هزار يورويي بود که خود شرکت نوکيا درست بعد از زلزله به ژاپن اهدا کرد.
علاوه بر کمکهاي مالي و خيريه نوکيا در زلزله اخير ژاپن، نمونهاي از تلاشهاي اخير نوکيا را با هم مرور ميکنيم:
• توفان کاترينا: سپتامبر 2005، اهدا يک ميليون دلار به صليب سرخ امريکا براي ايجاد سرپناه و تهيه آب و غذا براي آسيب ديدگان
• سونامي آسياي جنوب شرقي: دسامبر 2004، اهدا 1000 تلفن همراه نوکيا به اپراتورها و تيمهاي نجات، اهدا 2 ميليون و 500 هزار يورو به بنياد بازسازي که توسط سازمان بينالمللي جوانان تاسيس شده است
• زلزله پاکستان: سال 2005، کمکهاي خيريه به بنياد بازسازي زلزله در پاکستان و صليب سرخ فنلاند براي احداث يک بيمارستان موقت در مظفرآباد پاکستان و اهداي تلفن همراه به مردم مناطق آسيبديده
• امريکا: 11سپتامبر 2001، کمکهاي خيريه به سازمان بينالمللي جوانان امريکا، بر عهده گرفتن تمام مخارج تحصيل و ايجاد تسهيلات براي ادامه تحصيل کودکاني که يکي از والدين يا هر دو را در اين حادثه از دست دادهاند
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image