جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هند و اوج صادرات نرم‌افزار
-(1 Body) 
هند و اوج صادرات نرم‌افزار
Visitor 2012
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم - ميزان صادرات محصولات نرم‌افزاري و خدمات وابسته به فناوري اطلاعات هند از سال 2005 تاکنون همچنان رو به افزايش است.
اما اين محصولات همچنان حدود يک‌بيستم از کل صادرات هند به کشورهاي مختلف جهان را شامل مي‌شود.
بر اساس گزارش‌هاي جديد منتشر شده از سوي دولت هند، ميزان فعاليت شرکت‌هاي کره‌اي در حوزه فناوري ارتباطات و اطلاعات کمتر از شرکت‌هاي هندي است.
به گفته کارشناسان دولتي، شرکت‌هاي هندي نه تنها بزرگ‌تر از شرکت‌هاي کره‌اي هستند، بلکه حجم توليدات نرم‌افزاري آن‌ها بيشتر است و اين مسئله باعث شده تا هند در زمينه توليد نرم‌افزار از کره جلو بيافتد.
ميزان فروش بسته‌هاي نرم‌افزاري، خدمات وابسته به کامپيوتر و محصولات ديجيتالي کره در سه ماهه نخست سال گذشته 718 ميليون دلار بوده است که اين رقم افزايش 39 درصدي را نسبت به سه ماهه نخست 2006 نشان مي‌دهد.
ميزان کلي فروش محصولات کامپيوتري و نرم‌افزاري کره در سال 2007 حدود 5/1 ميليارد دلار برآورد شده که اين رقم در مقابل 9/31 ميليارد دلار فروش محصولات کامپيوتر هند در سال 2007 بسيار کمتر است.
علاوه بر اين، تعداد کارمندان بخش‌هاي وابسته به فناوري اطلاعات کره در سال 2007 حدود 130 هزار نفر بوده است که اين رقم يک‌بيستم تعداد کارمندان واحدهاي فناوري هند است. بر اساس آمارهاي منتشر شده، تنها تعداد مهندسان نرم‌افزار هند بيش از دو برابر تعداد مهندسان نرم‌افزاري کره است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image