جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هندوستان؛ بالاترين ميانگين استفاده از اينترنت در آسيا
-(3 Body) 
هندوستان؛ بالاترين ميانگين استفاده از اينترنت در آسيا
Visitor 1963
Category: کامپيوتر
پارس آنلاين - گزارش‌هاي منتشر شده از استفاده اينترنت در قاره‌ي آسيا نشان مي‌دهد كه بيش از 38 درصد كاربران اينترنت در هندوستان جزو استفاده‌كنندگان پرمصرف به شمار مي‌روند.

ژاين افراد بيش از 8.2 ساعت در هفته از اينترنت استفاده مي‌كنند. انجمن موبايل و اينترنت هندوستان و IMRB جهاني اين گزارش‌ها را تهيه و تاييد كرده‌اند.

هندوستان از جمله كشورهايي است كه با رشد چشم‌گير استفاده از اينترنت در ميان عموم روبه‌رو بوده است. افزون بر اين تعداد شركت‌هاي تامين كننده‌ي خدمات اينترنت در اين كشور به سرعت در حال افزايش است. استفاده‌ي فراگير اينترنت در اين كشور سبب پديد آمدن رقابت نزديك و تنگاتنگ در ميان اين شركت‌ها شده است.

آمار نشان مي‌دهد تعداد استفاده‌كنندگان پرمصرف اينترنت نيز با همين سرعت در هندوستان در حال افزايش بوده است. مطابق مطالعات صورت گرفته در سال 2001، 16 درصد كاربران اينترنت اين كشور جزو استفاده كنندگان پرمصرف اينترنت به شمار مي‌آمده‌اند. اين آمار در سال 2004 به 20 درصد و در سال 2006 به 38 درصد رسيده است.

اين در حالي است كه تعداد كاربران كم‌مصرف يا افرادي كه به استفاده از اينترنت تمايل كمي نشان مي‌دهند از 63 درصد در سال 2001 به 28 درصد در سال جاري كاهش يافته‌اند. بيش‌تر كاربراني كه تمايل كمي به استفاده از اينترنت داشته‌اند، هم‌اكنون در گروه كاربران عادي يا پرمصرف اينترنت قرار گرفته‌اند.

آمار استفاده‌ي دانش‌آموزان هندي از اينترنت نيز جالب توجه است. هر دانش‌آموز هندي به طور متوسط در هر هفته 322.3 دقيقه را صرف پرداختن به فعاليت‌هاي اينترنتي مي‌كند. دانش‌آموزان پيش‌دانشگاهي نيز به طور متوسط بيش از 432.2 دقيقه در هفته با اينترنت سروكار دارند.

مردان بزرگ‌سال اين كشور 580 دقيقه در هفته را در مقابل كامپيوترهاي خود به استفاده ازاينترنت مشغول هستند. استفاده از اينترنت در ميان زنان شاغل و زنان خانه‌دار متفاوت است. هر زن خانه‌دار هندي به طور متوسط در هفته 334.5 دقيقه از اينترنت استفاده مي‌كند. اين آمار براي هر زن شاغل هندي 535.3 دقيقه در هفته است.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image