جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هوواوي در بيلينگ همراه اول دخيل است
-(5 Body) 
هوواوي در بيلينگ همراه اول دخيل است
Visitor 2294
Category: کامپيوتر
رييس هيات مديره شركت مخابرات ايران گفت: شركت هوواوي در پروژه بيلينگ همراه اول دخيل بوده و بخشي از امور توسعه بيلينگ را انجام مي‌دهد. وفا غفاريان در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به اين پرسش كه تكليف سيستم بيلينگ همراه اول به كجا رسيده است؟

اظهار داشت: نكته اول اين است كه صاايران در اين پروژه قرار دارد و تكاليف مشخصي براي اين پروژه در دست گرفته، صاايران برخي از امور اين پروژه را به خوبي انجام داده و در انجام برخي ديگر محدوديت دارد. وي گفت: اگر بخش‌هاي انجام شده توسط صاايران با خريد و توسعه IN تلفيق شود به نقطه خوبي در بحث بيلينگ همراه اول دست مي‌يابيم.

غفاريان با بيان اينكه صاايران در بعد نرم‌افزاري و سخت‌افزاري در توسعه بيلينگ فعال است، تاكيد كرد: شركت هوواوي نيز اكنون در حال انجام بخش‌هايي از پروژه بيلينگ همراه اول است. گفتني است، چندي پيش روابط عمومي همراه اول خبر همكاري هوواوي چين در انجام بيلينگ همراه اول را تكذيب كرده بود. معاون وزير ارتباطات تصريح كرد: چنانچه سيستم ocs هوواوي وارد اين پروژه شود، بخش‌هاي انجام نشده بيلينگ نيز به اتمام مي‌رسد. قرارداد همراه اول با شركت صاايران به عنوان مجري پروژه بيلينگ از سال 83 آغاز شد كه در آن اين شركت متعهد شد 5 ماژول جديد را شامل GPRS، بيلينگ همراه اول (سيستم صورت حساب‌‏گيري) و... راه‌‏اندازي كند كه براي اجراي اين كار در صورت به تفاهم رسيدن با شريك خارجي خود قيمت نهايي از سوي ما اعلام مي‌‏شود.

بررسي فني و حقوقي نكات مبهم در كشف مزاحمت با پيامك
به گفته مديرکل بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات شرکت ارتباطات سيار، اعتراض‌ها و موارد اعلام شده از طريق پيامك درباره كشف مزاحمت بايد در دادگاه قابل استناد باشد تا اگر به عنوان مثال مشتركي ادعا كند كه خود او مزاحمتي كه مي‌تواند تماس يا ارسال پيامك باشد را انجام نداده و شخص ديگري از آن شماره مزاحمت ايجاد كرده باشد در اين زمينه با مشكل مواجه نشويم. محمد آبايي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره‌ موضوع ارسال شكايت مشتركان در زمينه كشف مزاحمت از طريق پيامك اظهار كرد: مباحث و ابهاماتي درباره‌ موضوع ارسال شكايت مشتركان در زمينه كشف مزاحمت از طريق پيامك وجود دارد كه بايد به آن توجه شود. او تصريح كرد: از نظر حقوقي و فني هر كسي كه ادعا يا شكايتي داشته باشد بايد آن را امضا و در واقع تاييد كند و اين در حالي است كه هنوز بحث امضاي الكترونيكي راه‌اندازي نشده، بنابراين در اين زمينه مشكل وجود دارد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image