جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هيتاچي رقيب بزرگ شرکت‌هاي نرم‌افزاري
-(3 Body) 
هيتاچي رقيب بزرگ شرکت‌هاي نرم‌افزاري
Visitor 2843
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم - بر اساس گفته‌هاي سخنگوي شرکت هيتاچي، شرکت‌هاي ژاپني در حال حاضر تلاش مي‌کنند تمرکز بيشتري بر "نرم‌افزارهاي به‌عنوان خدمات"(SaaS) داشته باشند.
نوريو ازاوا"(Norio Ozawa) مدير بخش پيمان‌کاري شرکت هيتاچي که دفتر مرکزي آن در کشور فيليپين است، اعلام کرد که نرم‌افزارهاي SaaS در حال حاضر بيشترين بخش از بازار نرم‌افزار ژاپن را در دست گرفته‌اند و در آينده نيز بسيار مورد توجه قرار خواهند گرفت.
او در اين باره گفت: «ما پيش از اين توجه زيادي به توليد نرم‌افزارهاي متن‌باز داشتيم و هم‌اکنون بر اين باوريم که بايد تمرکز شرکت هيتاچي بر نرم‌افزارهاي تحت وب باشد.»
به عقيده وي، نرم‌افزارهاي تحت وب مي‌تواند فرصت‌هاي فراواني را در اختيار شرکت‌هاي کوچک و بزرگ نرم‌افزاري بگذارد و بازار نرم‌افزاري جهان را رونق بخشد.
به گفته "نوريو ازاوا"، ژاپن پس از کشور آمريکا همواره به عنوان يکي از قطب‌هاي اصلي نرم‌افزاري جهان محسوب شده است و خدمات فراواني را در اختيار کاربران بگذارد.
بر اساس اخبار اعلام شده، هم‌اکنون در کشور فيليپين بيش از 300 شرکت کوچک و بزرگ نرم‌افزاري فعاليت مي‌کنند و از اين ميان، 150 شرکت وارد بازارهاي ژاپن شده‌اند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image