جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هک در قالب کودک دزدي
-(1 Body) 
هک در قالب کودک دزدي
Visitor 2330
Category: کامپيوتر
اخيراً ايميل هاي آلوده اي در فضاي اينترنت منتشر شده، که در آنها ادعا شده آدم ربايان، فرزند شما را دزديده اند و براي آزادسازي او مبالغ هنگفتي تقاضا کرده اند. در اين ايميل حتي تصريح شده که ممکن است گروگان گيرها به کودک شما آسيب بزنند.
اين اسپم مي کوشد از طريق بازي کردن با احساسات گيرندگان، آنها را به باز کردن ضميمه ايميل تشويق نمايد. ظواهر امر اينگونه نشان مي دهد که پيوست، حاوي تصاويري از کودک بيچاره است اما در واقع تروجان سارقي به نام Resex در دل آن جا خوش کرده است!
شرکت سوفوس که يکي از شرکت هاي مطرح در حوزه امنيت IT است اعلام کرده که عنوان چنين اسپم هايي اين است: «ما کودک شما را دزديده ايم.» در اين ايميل آدم رباهاي دروغي براي اينکه فرزندتان سالم به سوي شما برگردد، 50 هزار دلار مطالبه مي کنند. در عکس، تصوير اين ايميل را مشاهده مي نماييد.
به گزارش The Register اسپمرهاي پول دوست تاکنون با دستمايه قرار دادن وقايع و رخدادهاي ملي يا بين المللي، و نيز ساخت حوادث خيالي از قبيل وقوع جنگ جهاني سوم و ... سعي کرده اند به اهداف خود نائل شوند.
با اين حساب مي توان گفت که تروجان Resex يک ابتکار و نوعي سنت شکني به شمار مي رود.
سوفوس عقيده دارد، ميزان خطر اين اسپم «اندک» است. در واقع خوشبختانه بايد گفت تعداد کساني که اين حقه را باور مي کنند و قرباني Resex مي شوند، ناچيز است.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image