جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هک سايت هاي لبنان نيوز و مقاومت توسط هکرهاي اسراييلي
-(0 Body) 
هک سايت هاي لبنان نيوز و مقاومت توسط هکرهاي اسراييلي
Visitor 2561
Category: کامپيوتر
فارس - كميته‌ اطلاع‌رساني انجمن دفاع از ملت فلسطين به عنوان مديريت سايت‌هاي چندزبانه‌ لبنان‌نيوز و مقاومت، از هك و مسدودشدن سايت‌هاي Moqavemat.com , Lobnannews.com, Lebonanhezbollah.com, moqavemat.net و Lebanonnews.net خبر داد.


در اطلاعيه‌ كميته‌ اطلاع‌رساني انجمن دفاع از ملت فلسطين آمده است: همزمان با شروع تجاوز اسرائيل به لبنان انجمن دفاع از مقاومت اسلامي لبنان و فلسطين با راه‌اندازي سايت‌هاي خبري با آدرس‌هاي مذكور كه مورد استقبال چشم‌گير كاربران اينترنت قرار گرفت، سه‌شنبه دهم مرداد ماه، شبكه‌ intervet haganah يك NGO افراطي طرفدار صهيونيسم، سايت‌هاي مذكور و تعدادي ديگر از سايت‌هاي خبري را مسدود كرد.

در ادامه اين اطلاعيه امده است:اميد است متوليان IT در ايران با راه‌اندازي هاست ملي، اين قدرت مانور را از دشمنان اسلام و بشريت سلب نمايند و پشتيبانان شبكه و ضد هكرهاي ايراني، آمادگي خود را براي ايجاد فضاي مناسب براي اطلاع‌رساني سايت‌هاي جديد اعلام كنند.

براساس اين گزارش هم اكنون كميته‌ اطلاع‌رساني انجمن دفاع از مقاومت اسلامي لبنان و فلسطين سايت‌هاي مذكور را با دامنه ir را فعال كرده است.

نخستين سايت جايگزين با دامنه ir هم‌اكنون در حال اطلاع‌رساني در مورد آخرين خبرهاي جنگ حزب‌الله و رژيم صهيونيستي است.

اين سايت با نام رصد و با آدرس www.rasad.ir هم‌اكنون قابل استفاده براي كاربران است. سايت www.moqavemat.ir نيز اكنون فعال شده است.


Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image