جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هک سايت‌ها ارتباطي به مايکروسافت ندارد
-(2 Body) 
هک سايت‌ها ارتباطي به مايکروسافت ندارد
Visitor 2457
Category: کامپيوتر
همکاران سيستم- شرکت مايکروسافت شايعات جديد مبني بر هک شدن بيش از نيم‌ ميليون وب‌سايت به واسطه وجود حفره‌هاي امنيتي در نرم‌افزارهاي اينترنتي و SQL Server خود را رد کرد.
بيل سيسک"(Bill Sisk) يکي از مديران ارتباطات در مرکز امنيتي شرکت مايکروسافت در اين باره گفت: «آخرين بررسي‌هاي ما نشان داد هيچ حفره امنيتي جديد يا ناشناخته در نرم‌افزارهاي ما يافت نشده است. هک شدن اين سايت‌ها ارتباطي به نرم‌افزارهاي Internet Information Services و يا Microsoft SQL Server ندارد.»
سيسک با رد کليه شايعات مبني بر وجود حفره‌هاي امنيتي در نرم‌افزارهاي مايکروسافت از سايت‌هاي هک شده خواسته است تا با بررسي‌هاي بيشتر علت اصلي مشکلات سايت خود را دريابند.
شرکت امنيتي F-Secure طي هفته گذشته اعلام کرد بود، حدود 500 هزار سايت اينترنتي که برخي از آن‌ها مربوط به اتحاديه اروپا و دولت بريتانيا مي‌شد، هک شدند که پس از گذشت مدتي اعلام شد، اين اختلالات به دليل مشکلات نرم‌افزارهاي اينترنتي و سرورهاي مايکروسافت به وجود آمده است.
زماني که يکي از کاربران قصد مشاهده اين سايت‌ها را داشت، فايلي با نام 1,js تحت برنامه Javascript در کامپيوتر وي اجرا مي‌شد و کامپيوتر وي هک مي‌شد.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image