جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هکر اسرائيلي دستگير شد
-(3 Body) 
هکر اسرائيلي دستگير شد
Visitor 2373
Category: کامپيوتر
ترندميکرو يکي از شرکت هاي مشهور توليد کننده نرم افزارهاي امنيتي است.بروز خطا در به روزرساني ضدويروس ترندميکرو، باعث شد بعضي از کاربران اين نرم افزار امنيتي دچار مشکل شوند.
به روزرساني شناسه فايل که صبح روز جمعه منتشر شد، فايل هاي Key Windows system را به اشتباه آلوده به تروجان دانسته و آنها را قرنطينه مي کند. در واقع ايزوله شدن اين فايل هاي مهم که از تشخيص نادرست (false positive) ناشي مي شود، عملکرد رايانه ها مخدوش و متزلزل مي گردد.
به گزارش The Register ترندميکرو با ارائه يك وصله اصلاحي ديگر، اين مشکل را برطرف کرده است.
کاربراني که از محصولات Trend Micro Internet Security، Trend Micro Internet Security Pro و Trend Micro AntiVirus استفاده مي کنند، شاهد اين اشتباه سهوي بوده اند.
ترندميکرو با صدور اطلاعيه اي ضمن تاکيد بر اينکه تعداد کمي از مشتريان از اين ماجرا متضرر شده اند، گفت که به روزرساني اشتباه از آنجا نشات گرفته که ضدويروس يک سري فايل ها را به اشتباه بدافزار تلقي کرده و آنها را قرنطينه نموده است.
ترندميکرو اعتراف کرده که اين امر ممکن است به بي ثباتي در عملکرد رايانه ها بيانجامد.
گفتني است تشخيص نادرست فايل ها و برچسب زدن به آنها به عنوان فايل هاي آلوده و مشکوک، پاشنه آشيل نرم افزارهاي شکارچي ويروس تلقي مي شود.
بد نيست بدانيد ترندميکرو يک شرکت بين المللي است که دفتر مرکزي آن در ژاپن واقع است. اين شرکت توليدکننده نرم افزارهاي امنيتي از جمله ضدويروس است. Steve Chang تايواني، بنيانگذار و مديرعامل سابق ترندميکرو، اين شرکت را در سال 1988 در کاليفرنيا بنيان نهاد. وي در سال 2004 پست خود را به Eva Chen رئيس فعلي ترندميکرو داد. يکي از بهترين اقدامات خانم Eva Chen توسعه محصول InterScan VirusWall بشمار مي رود.

Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image