جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
هکرها و اوج حمله به بانک‌ها
-(5 Body) 
هکرها و اوج حمله به بانک‌ها
Visitor 2458
Category: کامپيوتر
ارقام ارائه شده در کنفرانس امنيتي BlackHat نشان مي‌دهد که تعداد هکرهايي که بانک‌ها را مورد حمله خود قرار مي‌دهند، از سال گذشته به صورت جهاني به 81 درصد افزايش يافته است.
همچنين در اين کنفرانس محققان موسسه SecureWorks گزارش دادند که تعداد هکرهايي که به دنبال حساب‌هاي پس‌انداز مشتري‌هاي بانک‌ها هستند نيز نسبت به سال گذشته به 62 درصد افزايش داشته است.
جو استوارت، مشاور امنيتي SecureWorks اظهار داشت: افزايش تعدا هکرها نسبت به سال گذشته به اين دليل است که هکرها ديگر نيازي به داشتن اطلاعات در زمينه امکانات نرم‌افزاري فني براي ايجاد عمليات سرقت اطلاعات حساب‌هاي افراد و دزدي از حساب‌هاي آنها و يا حتي جرايم اينترنتي بزرگتر ندارند و مجموعه برنامه‌ها و ابزارهاي هک و malware به صورت آنلاين و مخفي به فروش مي‌رسند.
وي ادامه داد: تنها توانايي‌هاي ابتدايي فني و اطلاع از اينکه کجا مي‌توانند برنامه‌هايي را که خود قادر به ساخت آن نيستند را خريداري کنند، همه نيازهاي هکرها براي ارتکاب جرايم است.
استوارت تصريح كرد: تنها با پرداخت 100 دلار توسط يک هکر براي خريد يک برنامه جامع مخرب، صدها دلار عايد وي خواهد شد و بديهي است که اين روش آسان اين ارقام را به وجود مي‌آورند.
SecureWorks گزارش داد که آنها بين ماه‌هاي ژوئن و دسامبر 2006، مانع از حملات 808 هکر در هر ماه به بانک‌ها شدند و در سال جاري مانع از 1110 مورد از حملات هکرها به بانک‌ها در هر ماه شده‌اند.
يکي ديگر از محققان SecureWorks و کسي که تروژان‌هاي Prg و Gozi را کشف کرد، عنوان کرد: ميزان اطلاعات و داده‌هاي مالي به سرقت رفته از اوايل سال جاري بسيار هراس انگيز است.
وي افزود: تنها با تروژان‌هاي Prg، Gozi و BBB ميليون‌ها دلار از داده‌ها به سرقت رفته است.
بسياري از اين داده‌ها، حاوي هزاران مورد از حساب‌هاي بانکي، شماره‌هاي کارت‌هاي اعتباري، حساب‌هاي پرداخت آنلاين و نام کاربري و رمز عبور بوده‌اند.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image