جستجو در محصولات

گالری پروژه های افتر افکت
گالری پروژه های PSD
جستجو در محصولات


تبلیغ بانک ها در صفحات
ربات ساز تلگرام در صفحات
ایمن نیوز در صفحات
.. سیستم ارسال پیامک ..
واگذاري وظيفه نظارت و ساماندهي اينترنت به شرکت IT
-(2 Body) 
واگذاري وظيفه نظارت و ساماندهي اينترنت به شرکت IT
Visitor 2453
Category: کامپيوتر
مديرعامل شركت فناوري اطلاعات گفت: اساسنامه شركت فناوري اطلاعات پس از بررسي در هيأت دولت به تصويب رسيد.

به گزارش فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، سعيد مهديون ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: مديريت، حمايت، و ساماندهي امور مربوط به امنيت فضاي تبادل اطلاعات، نرم افزار و سخت افزار ، بالا بردن آمادگي الكترونيكي، توسعه اينترنت، توسعه فناوري اطلاعات و كاربردهاي آن از جمله بخش هاي تحت مديريت اين شركت است.

وي افزود: ارائه پيشنهاد هاي لازم در زمينه راهبردها ، سياست ها و برنامه هاي بلند مدت و ميان مدت فناوري اطلاعات و ارائه آن در چارچوب تعيين شده وزارت ارتباطات ، از جمله وظايف اين شركت است.

وي گفت: بر اساس اين مصوبه مديريت و نظارت بر يكپارچه سازي فعاليت هاي حوزه فناوري اطلاعات و كاربردهاي الكترونيكي و هدايت بخش فناوري اطلاعات به عنوان كارگزار وزارت ارتباطات نيز از ديگر وظايف اين شركت محسوب مي شود.

مهديون در خصوص وظايف اين شركت در حوزه اينترنت نيز تصريح كرد: شركت فناوري اطلاعات مي بايست به منظور كاهش وابستگي جهاني اينترنت، ساماندهي ، نظارت و هدايت خدمات اينترنت و اينترانت در كشور را بر عهده گيرد.

وي ادامه داد: در همين راستا ، مديريت ،نظارت و ساماندهي مراكز فوريت هاي امنيتي فضاي تبادل اطلاعات بر عهده اين شركت گذاشته شده است.

مدير عامل شركت فناوري اطلاعات گفت: پيگيري مصوبات دولت و وزارت ارتباطات در اين حوزه و مميزي و ايجاد هماهنگي بين پروژه هاي ملي فناوري اطلاعات از ديگر وظايفي است كه اين شركت آن ها پيگيري خواهد كرد.

وي تأكيد كرد: بر اساس مصوبه دولت ، دستورالعمل ها و ضوابط مورد نياز رتبه بندي پيمانكاران ، ناظران و مشاوران در حوزه فناوري اطلاعات تهيه و تدوين مي شود.
Add Comments
Name:
Email:
User Comments:
SecurityCode: Captcha ImageChange Image